The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av amanda1104: Skrivet av Ginny00: Skrivet av amanda1104: Skrivet av HannaPanna: "HARRY VAKNA DIN FRU OCH OFÖDDA BARN BEHÖVER DIG" *Skriker i örat på honom*Skrivet av Ginny00: Skrivet av amanda1104: SÅ HIMLA BRA SKRIVET!!!! Hoppas att Harry vaknar om 10 minuter istället för 10 år... Hihihihi, det är du nog inte ensam om att hoppas om du tänker på Ginny. TACK så hemskt mycket, alla ♥ Haha, jag hoppas 10 sekunder xD "Vaa?" *säger en nyvaken Harry och sätter sig upp* Händer det Ginny00? Hahaha, well, jag skulle föredra det så blir fanfictionen muntrare! xD Men det blir nog inte så. Ja, OM han dör om 10 år så måste du skriva i tio år också! Lova!! ![]()
10 jun, 2012 18:28 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av amanda1104: Skrivet av Ginny00: Skrivet av amanda1104: Skrivet av HannaPanna: "HARRY VAKNA DIN FRU OCH OFÖDDA BARN BEHÖVER DIG" *Skriker i örat på honom*Skrivet av Ginny00: Skrivet av amanda1104: SÅ HIMLA BRA SKRIVET!!!! Hoppas att Harry vaknar om 10 minuter istället för 10 år... Hihihihi, det är du nog inte ensam om att hoppas om du tänker på Ginny. TACK så hemskt mycket, alla ♥ Haha, jag hoppas 10 sekunder xD "Vaa?" *säger en nyvaken Harry och sätter sig upp* Händer det Ginny00? Hahaha, well, jag skulle föredra det så blir fanfictionen muntrare! xD Men det blir nog inte så. Ja, OM han dör om 10 år så måste du skriva i tio år också! Lova!! Calm down everyone, han ska inte dö! 10 jun, 2012 18:33 |
|
Borttagen
|
Det var asmegasuperskitbra (hoppas det går att läsa) sjukt bra alltså!
Du fattar inte hur glad jag blev när jag såg ett nytt kapitel! Älskar verkligen den här ff:n ♥ 10 jun, 2012 18:48 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Superdupermegafoxiebigawesomehotfantastisktbra!!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 10 jun, 2012 22:55 |
|
Borttagen
|
Jättebra!
Jag älskar hur du skriver Ett "litet" grattis kmr du väl få av mig 10 jun, 2012 23:05 |
|
Luna Chang
Elev |
Bra skrivet!! Men jag fatta inte punkten om jacqueline.. kag såg inte det namnet dyka upp nånstans..
Hej 10 jun, 2012 23:43 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
SUPER!
Jag blir alltid lika stolt när jag läser det du har skrivit ♥ Du utvecklas hela tiden och ditt skrivande ligger på en nivå som är långt över den normala nivån i din ålder. Återigen, jag vet att jag har lite grejer jag har skrivit i femman. Jag ska ta fram dem, så vi kan jämföra XD Haha, jag skrev skit då Lol, gick lite OT där, menskitsammadetharändåmedskrivandetattgöra Som du vet gillade jag de där detaljerna på vissa namn. Att använda andra språk för att hitta på namn har ju även Rowling gjort en hel del. Bra jobbat! Dock tycker jag inte att man måste få med och förklara vad namnen betyder, i vissa lägen kan det försöra effekten lite. Men det får du ju känna efter själv, du är författaren och det är du som vet hur du vill att det ska kännas när man läser det sen ÄLSKAR DIG ♥
11 jun, 2012 00:56 |
|
Hermia
Elev |
Awesome, du är superbra på att skriva
Once a MADling, always a MADling 11 jun, 2012 13:53 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: SUPER! Jag blir alltid lika stolt när jag läser det du har skrivit ♥ Du utvecklas hela tiden och ditt skrivande ligger på en nivå som är långt över den normala nivån i din ålder. Återigen, jag vet att jag har lite grejer jag har skrivit i femman. Jag ska ta fram dem, så vi kan jämföra XD Haha, jag skrev skit då Lol, gick lite OT där, menskitsammadetharändåmedskrivandetattgöra Som du vet gillade jag de där detaljerna på vissa namn. Att använda andra språk för att hitta på namn har ju även Rowling gjort en hel del. Bra jobbat! Dock tycker jag inte att man måste få med och förklara vad namnen betyder, i vissa lägen kan det försöra effekten lite. Men det får du ju känna efter själv, du är författaren och det är du som vet hur du vill att det ska kännas när man läser det sen ÄLSKAR DIG ♥ Jag hade lust att droppa vad namnet betyder då det är precis vad den gör - det skulle kännas konstigt för mig annars att inte alla skulle veta det. Det hörs tydligt att det betyder något om du frågar mig, så jag tyckte det var lika bra. 11 jun, 2012 14:05 |
|
MissFniss
Elev |
11 jun, 2012 15:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen