Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Lily Potter-Livet bakom bröderna.

Forum > Fanfiction > Lily Potter-Livet bakom bröderna.

1 2 3 ... 21 22 23 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Emma Granger:
Tack Lida!

You don't thank me :'( (xD)

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

5 jun, 2012 22:41

Emma Granger
Elev

Avatar


Tack så mycket! Majis och HarryPotterr!

Trött tjej <333

6 jun, 2012 07:10

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Emma Granger:
Tack så mycket! Majis och HarryPotterr!

Hehe, nu gör du det Jag hade damp då jag skrev att du inte tackade mig, men nu gör du det! :O Hihi, varse då

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

6 jun, 2012 10:12

Luna Chang
Elev

Avatar


Jättebra! men det var två saker jag tänkte på, det stavas situation och inte sitvation, fast det är Ett lätt stavfel. Srn är jag ganska säker på att det stavas Victoire men jag ät inte helt säker på den

Hej

6 jun, 2012 11:03

Clara Darkin
Elev

Avatar


Spännande, mysigt, och häftigt kapitel! Bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FMiAQGelCbH0ha%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.giphy.com%2Fmedia%2FH6CDICYUiPAwE%2F200.gif%2353

6 jun, 2012 11:13

amanda1104
Elev

Avatar


SÅ HIMLA BRA♥

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

6 jun, 2012 20:44

klariz
Elev

Avatar


Wow... det var ett supercoolt kapitel!

7 jun, 2012 07:50

Emma Granger
Elev

Avatar


Tack allihopa!


Tack för kritiken Luna Chang!
Ska tänka på det!

Trött tjej <333

7 jun, 2012 21:33

Majis
Elev

Avatar


Kommer det mer då?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

8 jun, 2012 07:04

Emma Granger
Elev

Avatar


Majis: Nuuuu!!!


Kapitel 24- Älskade Vänner ♥

Tillbaka blick: “Men Lily, Du måste bestämma dig nu!”, Skrek Remus.
Sen, Sen, Sen.

Ramlade jag ner I ett stort hål. Jag kom tillbaka till verkligheten.
“Miss Potter!”, sa en bekant röst.
'Ånej, Madam Pomfrey', tänkte jag samtidigt som jag gjorde ett falskt leende. Jag försökte sätta mig upp men madam Pomfrey tryckte ner mig I sängen.
“Jag mår bra, Jag mår bra”, sa jag lugnt och sansat.
“Nej, Miss Potter. Ni mår inte bra. Ni är förgiftad”, sa Pomfrey. Jag bara stirrade på henne. 'Vad är det hon står där och säger?', tänker jag medan jag bara ligger där.

'Undra om någon kommer och hälsar på mig imorgon', tänkte jag innan jag somnade. Jag tänkte på Veronica, Eric, Hugo, Mamma, Pappa, Albus och James. Jag drömde en konstig dröm, Jag kom inte ens ihåg den.


Nästa dag vaknade jag tidigt I sjukhusflygeln. Jag satte mig upp I sängen. Jag skulle precis smyga ut ur sjukhusflygeln när jag hörde Pomfreys röst.
“Äntligen vaknar du”, sade hon och kom ut. Jag suckade.
“Efter denna undersökningen får du gå”


Efter en lång undersökning och frukost fick jag gå. Jag skyndade mig till sällskapsrummet. När jag kom in hörde jag:
“Lily!!!!”, och jag fick kramar av Eric, Veronica och Hugo.
“Hej på er!”, sa jag med ett brett leende.
“Å Lily, klarade du dig?”, frågade Veronica oroligt.
“Ja, Veronica. Vad tror du?”, sa jag lite skämtsamt. Veronica kramade om mig samtidigt som hon skratta, och grät. Jag bara log.
“Om du inte hade fått komma ut idag, hade jag fixat massa saker åt dig!”, sa Veronica. Jag log mot henne.
“Lily, ledsen att vi inte hälsade på dig igår, men vi hade tonvis av läxor och när vi kom sov du, och sen när vi kom för andra gången fick vi inte komma in.”, sa Eric, han log med sitt söta leende.
“Jag förlåter er”, sa jag.
“Jaa! Tack Lily”, sa dem och kramade om mig I en gruppkram.

Åhh, jag älskade verkligen mina vänner!

Trött tjej <333

3 jul, 2012 15:40

1 2 3 ... 21 22 23 ... 34 35 36

Forum > Fanfiction > Lily Potter-Livet bakom bröderna.

Du får inte svara på den här tråden.