Gör man vad som helst för kärleken?
Forum > Fanfiction > Gör man vad som helst för kärleken?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
LucyMalfoy
Elev |
^det förstår jag
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 9 apr, 2012 18:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
9 apr, 2012 18:42 |
|
Lokix
Elev |
Fantastiskt bra skrivet.
Jag hade nästan rätt, det var någon i familjen Draco är den sämsta pappan i världen. Man är ingen pappa om man låsser in sitt barn i en källare och torterar honom Todeledo 9 apr, 2012 18:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Tack så väldigt mkt
japp det hade du ^^ ja Draco är sämsta pappan i världen, lr ja Jezebels pappa är inte så snäll heller xD ![]()
9 apr, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
Meh, OJOJOJ!
Jag har vart o åkt slalom på Dundret i ett par timmar, sedan åt jag. Och vad får jag se när jag loggar in igen??? Jo, 2 AWSEOME kapitel+flera nya sidor. Jo, fresten, du skrev att du ville bli författare:det vill jag med! 9 apr, 2012 18:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
Tackar
![]()
9 apr, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
Samma för mig.
Jag suger på att skriva 9 apr, 2012 19:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
nej du kan säkert skriva jätte bra
jag älskar att skriva och jag skriver så mkt jag kan ^^ ![]()
9 apr, 2012 19:01 |
|
Stinaa
Elev |
OMG!!!!!!! O_O Så sjukt bra!!! Vet inte vart jag ska börja..... Du har bra fantasi, du skriver helt otroligt, det känns som man är en av karaktärerna, det är spänning,kärlek,hemskheter och den har allt annat som gör den Superbra som jag inte har tillräckligt bra ordförståelse för att sätta ord på!!!!
9 apr, 2012 19:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Stinaa: OMG jag blev jätte rörd nu, asså jag vet verkligen inte vad jag skall säga OMG!!!!!!! O_O Så sjukt bra!!! Vet inte vart jag ska börja..... Du har bra fantasi, du skriver helt otroligt, det känns som man är en av karaktärerna, det är spänning,kärlek,hemskheter och den har allt annat som gör den Superbra som jag inte har tillräckligt bra ordförståelse för att sätta ord på!!!! ![]()
9 apr, 2012 20:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen