gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
.:Elise:.
Elev |
26 jul, 2012 22:36 |
|
Cailine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Well, eftersom Voldemort är min favoritkaraktär så antar jag att jag gillar honom. Sedan är Fenrir och Lucius även högt uppsatta, även om jag inte gillar att Lucius fegar ur i sista boken. Lucius fegade inte ur. Han gjorde bara det som var bäst för hans familj. ![]() ![]()
26 jul, 2012 23:26 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Jag gillar Narcissa. Jag vet inte hon kanske inte räknas som ond. But I like her.
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
26 jul, 2012 23:43 |
|
Borttagen
|
Jag brukar ofta gilla "onda" personer, men jag vet inte vad som räknas som ont. I Harry Potter däremot gillar jag ingen 'ond' person.
26 jul, 2012 23:50 |
|
MizzNina
Elev |
För min del är det Narcissa för vad hon gör i sjunde boken. Men det skulle också vara den enda.
(Om man bortser från Voldemort i filmerna. men det beror endast pga vem som spelar honom. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 27 jul, 2012 07:40 |
|
Sara Weasley!
Elev |
27 jul, 2012 08:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cailine: Det är jag väl medveten om, men är det något fel med att respektera andras åsikter?Skrivet av Borttagen: Well, eftersom Voldemort är min favoritkaraktär så antar jag att jag gillar honom. Sedan är Fenrir och Lucius även högt uppsatta, även om jag inte gillar att Lucius fegar ur i sista boken. Lucius fegade inte ur. Han gjorde bara det som var bäst för hans familj. 27 jul, 2012 11:13 |
|
Borttagen
|
Jag gillar Peter Pettigrew.
27 jul, 2012 17:06 |
|
HARRY POTTER-FANET
Elev |
bella
28 jul, 2012 14:23 |
|
Borttagen
|
ingen
28 jul, 2012 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen