Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Black
Elev |
6 feb, 2012 19:26 |
|
AlexZz
Elev |
Oh my upptäckte nyss att jag nästan e klar med andra året O,O
OH NOES JAG BLIR ÄLDRE! *Klamrar mig fast vid svärdet och vägrar hugga i basilsken* . .
6 feb, 2012 19:36 |
|
Miss Black
Elev |
6 feb, 2012 19:43 |
|
Hope Potter
Elev |
Haha ^^
Jag var hos min bästisoch ska skriva klart innan jag gör läxorna.. Lovar ♥ Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
6 feb, 2012 19:43 |
|
Miss Black
Elev |
6 feb, 2012 19:45 |
|
AlexZz
Elev |
KAY!! :3 OH NOES! *Händer agerar av sig själva och jag räddar Ginny från basilsken iallafall*
NOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . .
6 feb, 2012 19:48 |
|
Miss Black
Elev |
Hur många till inlkägg behöver jag för att gå upp i level?
*Hittar stenen i min ficka* Snälla skynda dig med kapitlt mamma säger: Du måste borsta tänderna nu, annars blir det ingen läsning! ...... Min bokblogg
6 feb, 2012 19:58 |
|
AlexZz
Elev |
6 feb, 2012 20:15 |
|
Miss Black
Elev |
Japp, mamma läser för mig och min lillasyster. Det är en tradition. Jätte mysigt!!
42 inlägg till? Vad blir jag då? Min bokblogg
6 feb, 2012 20:17 |
|
Hope Potter
Elev |
Information om vinterbalen på Hogwarts. Av mig. Hope Potter. Eftersom den ”första” vinterbalen på Hogwarts blev en sån hit så gjorde de om den vart fjärde år istället så att alla någon gång skulle få vara med i den. Det är bara 4;deklassare, 5;teklassare, 6;teklassare och 7;ndeklassare som får vara med i den. 8;deklassare och 9;deklassare håller i det. Det hålls kvällen före vinterlovet startar. När middagen, som alla elever får vara med på, är klar så börjar alla i de tillåtna elevgrupperna (De andra med men de kommer inte ner igen) gå upp till sina elevsalar för att fixa det sista (De har dock fixat nästan allt som kläder och håret innan middagen.) och går sen ner till en dekorerad balsal i Stora Salen och börjar dansa vals. Tänkte att det skulle vara bra att veta med tanke på att vinterbalen kommer med i mitt nästa eller nästnästa inlägg ^^. ~ Remus Lupin ~ ”Casmus, kommer ni?”, Jasper hade börjat kalla mig och Cassie det efter att vi gick ut med att vi var ihop. ”Jag vill till Quidditchplanen i tid.” Fortsatte han, jag förstår det, han var ju en av slagmännen, Jake var den andre. Jag däremot gillade inte Quidditch, det var för vildsint för mig. ”Ja vi kommer.” Sa Cassie och flinade mot mig som höll hennes hand. Vi släppte varandra och började springa efter Jasper som redan var långt bort. Matchen slutade 2 – 0 till oss, vilket var ett gott tecken, trodde jag i alla fall och det visade sig att jag hade rätt. När vi kom upp till ett fullpackat Gryffindor-sällskapsrum, där det hejades och hurrades, blev vi alldeles glatt upprymda. ”Kom Remus!” Skrek Cassie till mig, som hade fastnat i en grupp människor som Cassie hade kommit igenom. ”Vänta på mig, jag har fastnat!” Skrek jag tillbaka. Hon vände och trängde sig tillbaka. ”Va du är långsam...” Viskade hon i mitt öra. ”Nej.. Du är för snabb.” Viskade jag och kysste henne på kinden. Hon fnittrade och kramade om mig när kyssen var slut. Jag bara viste att det var just henne jag älskade. Bara henne. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Miss Blacks tur! Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
6 feb, 2012 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen