myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AndromedaBlack
Elev |
accio var lätt men den första var jag tvungen att fråga om och den tredje var lätt, men den sista var omöjlig
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 28 jan, 2012 22:48 |
|
Solkatten
Elev |
Fast efter tio sekunder kunde man ju börja om. Fast sedan när antalet platser var fulla så gick det inte längre.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jan, 2012 22:48 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska man skriva svaret på frågan eller bara klicka i ett svarsalternativ? man skulle skriva http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 28 jan, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AndromedaBlack: Skrivet av Borttagen: Ska man skriva svaret på frågan eller bara klicka i ett svarsalternativ? man skulle skriva Okej, men tänk om man stavar fel :O 28 jan, 2012 22:49 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AndromedaBlack: Skrivet av Borttagen: Ska man skriva svaret på frågan eller bara klicka i ett svarsalternativ? man skulle skriva Okej, men tänk om man stavar fel :O man måste stava rätt http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 28 jan, 2012 22:50 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AndromedaBlack: Skrivet av Borttagen: Ska man skriva svaret på frågan eller bara klicka i ett svarsalternativ? man skulle skriva Okej, men tänk om man stavar fel :O Det gjorde jag .___.' Gryffindors lösenord var Caput draconis men jag tror jag skrev med stort D istället och det fungerade inte. Fml!! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jan, 2012 22:50
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-28 kl. 22:51
|
|
Borttagen
|
Skrivet av AndromedaBlack: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AndromedaBlack: Skrivet av Borttagen: Ska man skriva svaret på frågan eller bara klicka i ett svarsalternativ? man skulle skriva Okej, men tänk om man stavar fel :O man måste stava rätt Och under tidspress också, gud vad jobbigt 28 jan, 2012 22:50 |
|
LilyLovegood
Elev |
Nej usch vad jag är nervös! Det är ju förstås ganska länge till 12 februari men det skulle vara skönt att veta att man fått en plats annars så finns det ju flera dagar att försöka slippa in på..
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
28 jan, 2012 22:51 |
|
kya
Elev |
Skrivet av LilyLovegood: Nej usch vad jag är nervös! Det är ju förstås ganska länge till 12 februari men det skulle vara skönt att veta att man fått en plats annars så finns det ju flera dagar att försöka slippa in på.. Ja samma här! ._. Jag vill bara få det klart så jag slipper oroa mig och sitta och vänta varje dag D: ![]() ![]()
28 jan, 2012 22:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LilyLovegood: Nej usch vad jag är nervös! Det är ju förstås ganska länge till 12 februari men det skulle vara skönt att veta att man fått en plats annars så finns det ju flera dagar att försöka slippa in på.. Ja precis så känner jag också, det är tur att alla Mugglisar åtminstone kan vara nervösa tillsamans! 28 jan, 2012 22:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen