Officiell "Vad äter du på?"
Forum > Off Topic > Officiell "Vad äter du på?"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
Ätter inget för tillfälet men ska snart tugga i mig noggot !!!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
30 jan, 2011 18:46 |
|
soratanaka
Elev |
^ Bra idé! Fast ska ta mig ett äpple snart, för att vara lite nyttig ;D
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 30 jan, 2011 18:53 |
|
jan
Elev |
Skrivet av soratanaka: ^ Bra idé! Fast ska ta mig ett äpple snart, för att vara lite nyttig ;D Ett äpple om dagen håller doktorn borta Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
30 jan, 2011 18:55 |
|
soratanaka
Elev |
^ Precis ;D Så nu har jag hämtat ett äpple! Mums!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 30 jan, 2011 18:58 |
|
jan
Elev |
30 jan, 2011 18:59 |
|
soratanaka
Elev |
Tackar!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 30 jan, 2011 19:24 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av jan: Skrivet av soratanaka: ^ Bra idé! Fast ska ta mig ett äpple snart, för att vara lite nyttig ;D Ett äpple om dagen håller doktorn borta Men min dóktor är rätt snygg 30 jan, 2011 19:27 |
|
soratanaka
Elev |
^ Då äter man inga äpplen ;D
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 30 jan, 2011 19:28 |
|
WaitingRose
Elev |
Smaskar på en Magnum: Caramel & Nuts! Nom nom
Papoy! Papoy! 30 jan, 2011 22:11 |
|
soratanaka
Elev |
ÅÅHH ♥ Äter............... (Insert here: an assembly) en paprikabit. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 31 jan, 2011 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen