Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vad fick ni för bönor idag?

Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?

1 2 3 ... 21 22 23 ... 79 80 81
Användare Inlägg
prongs
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av undercover:
Björnbär, Snorkråka, Daim, Sprite och baconinlindad kyckling.

awww du fick goda juh :<


aa, speciellt snorkråka! haha, gillar du verkligen sånt, AlvaRawenclaw?

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

22 jan, 2012 21:32

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av prongs:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av undercover:
Björnbär, Snorkråka, Daim, Sprite och baconinlindad kyckling.

awww du fick goda juh :<


aa, speciellt snorkråka! haha, gillar du verkligen sånt, AlvaRawenclaw?

JAAAA 8D men neh ... men det andra är ju gott.

speech!

22 jan, 2012 22:00

prongs
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av prongs:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av undercover:
Björnbär, Snorkråka, Daim, Sprite och baconinlindad kyckling.

awww du fick goda juh :<


aa, speciellt snorkråka! haha, gillar du verkligen sånt, AlvaRawenclaw?

JAAAA 8D men neh ... men det andra är ju gott.


haha, aa såg så kul ut bara

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

22 jan, 2012 22:43

Mössätandemonstret
Elev

Avatar



Fish And Chips
70% tycker om
den här smaken!

Kladdkaka
100% (8D) tycker om
den här smaken!

Lök
44% tycker om
den här smaken!

Bacon
96% tycker om
den här smaken!

Florsocker
92% tycker om
den här smaken!


Egentligen är ju Hufflepuff bäst, men säg inget till de andra, de kommer ju näst. ;) (För att inte nämna att grävlingen är sötast av de alla fyra =D <3)

23 jan, 2012 05:04

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar



Njurpaj
12% tycker om
den här smaken! BLÄÄÄÄ D::::

Gräslök
76% tycker om
den här smaken! BLÄ

Palt
23% tycker om
den här smaken! BLÄ + fick det igår med D:

ärtor
40% tycker om
den här smaken! Gott

Brunsås
81% tycker om
den här smaken! Gott

speech!

23 jan, 2012 05:57

9te
Elev

Avatar


Fanta mjölk kummin bacon pizzakrydda

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fbloghogwarts.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2010%2F05%2FHarry-Potter-Jimmy-Gardner.jpg "Tuta och kör Ernie!"

23 jan, 2012 07:09

Borttagen

Avatar


Dragon
50% tycker om
den här smaken!

Sushi
38% tycker om
den här smaken!

Prinskorv
70% tycker om
den här smaken!

Zingo
94% tycker om
den här smaken!

Ingefära
17% tycker om
den här smaken!

Usch -.-'

23 jan, 2012 09:40

Lea Lovegood
Elev

Avatar


Ahaha jag trodde det var Drake på engelska xDD ^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F346n8k5.gif Förlåt för att jag suger.

23 jan, 2012 10:13

prongs
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:

Njurpaj
12% tycker om
den här smaken! BLÄÄÄÄ D::::

Gräslök
76% tycker om
den här smaken! BLÄ

Palt
23% tycker om
den här smaken! BLÄ + fick det igår med D:

ärtor
40% tycker om
den här smaken! Gott

Brunsås
81% tycker om
den här smaken! Gott


meh, palt är ju skitgott ju!!! sörlänningar alltså...

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

23 jan, 2012 13:14

Fang
Elev

Avatar

+1



Ostkaka
71% tycker om
den här smaken!

Snor
18% tycker om
den här smaken!
Okej...
Tånagel
6% tycker om
den här smaken!

Baconlindad Kyckling
77% tycker om
den här smaken!

Parfym
29% tycker om
den här smaken!

23 jan, 2012 14:33

1 2 3 ... 21 22 23 ... 79 80 81

Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?

Du får inte svara på den här tråden.