Memories Of Bellatrix Lestrange (SV)
Forum > Fanfiction > Memories Of Bellatrix Lestrange (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
onlyoliviaa
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av onlyoliviaa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Varning spoiler för OT: Spoiler: Tryck här för att visa! Jag älskar den här FF:en! Det har jag också undrat. o_o För en i min skola som heter Olivia är läskigt lik dig isf. :o Var tvungen att läsa lite på din profil, men hur kan du vara född 1999 och gå i 7:an? Har du hoppat över en klass? :< Ja det är jag på bilden och ja jag har hoppat över en klass ♥ Kay :3 Vrf uundrade du ?
22 feb, 2012 22:20 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Jag älskar denna ffn den är så ravenclawesome!
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 22 feb, 2012 22:22 |
|
Victoire Weasly
Elev |
22 feb, 2012 22:36 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av sötalillaarasara: Jag älskar denna ffn den är så ravenclawesome! Bästa ordet någonsin! Nee, det ravenclawesomastre ordet någonsin! ![]() Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 22 feb, 2012 22:38 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av sötalillaarasara: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av sötalillaarasara: Jag älskar denna ffn den är så ravenclawesome! Bästa ordet någonsin! Nee, det ravenclawesomastre ordet någonsin! Du sa det! ![]() ~MY TUMBLR~ 22 feb, 2012 22:39 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av onlyoliviaa: Skrivet av AlexZz: Skrivet av onlyoliviaa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Varning spoiler för OT: Spoiler: Tryck här för att visa! Jag älskar den här FF:en! Det har jag också undrat. o_o För en i min skola som heter Olivia är läskigt lik dig isf. :o Var tvungen att läsa lite på din profil, men hur kan du vara född 1999 och gå i 7:an? Har du hoppat över en klass? :< Ja det är jag på bilden och ja jag har hoppat över en klass ♥ Kay :3 Vrf uundrade du ? Nyfiken . .
23 feb, 2012 10:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av onlyoliviaa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Varning spoiler för OT: Spoiler: Tryck här för att visa! Jag älskar den här FF:en! Det har jag också undrat. o_o För en i min skola som heter Olivia är läskigt lik dig isf. :o Var tvungen att läsa lite på din profil, men hur kan du vara född 1999 och gå i 7:an? Har du hoppat över en klass? :< Ja det är jag på bilden och ja jag har hoppat över en klass ♥ Åh, smartis. Det gjorde en tjej som gick i min klass förrut. 23 feb, 2012 14:09 |
|
onlyoliviaa
Elev |
23 feb, 2012 17:34 |
|
Book nerd
Elev |
Jag heter också Olivia
And if you thing I'm corny, then it will not make me sorry, it's your right to laugh at me and in turn that's my opportunity to feel brave 25 feb, 2012 10:56 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Det gär inte jag!
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 25 feb, 2012 10:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen