Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En mugglisberättelse (SV)

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

1 2 3 ... 21 22 23 ... 58 59 60
Användare Inlägg
juliaweasly
Elev

Avatar


Bra Älskar din ide!

Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2F30x8os7.jpg Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/

14 nov, 2011 17:18

Ann
Elev

Avatar


jättebra ide!

14 nov, 2011 17:46

G!nny
Elev

Avatar


När kommer du att skriva mer? förlåt om jag e tjatig =D

Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

14 nov, 2011 20:26

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av G!nny:
När kommer du att skriva mer? förlåt om jag e tjatig =D

Den här veckan kommer jag antagligen inte skriva alls, eftersom den tid jag har på mugglis behövs till annat, men så fort veckan är slut ska jag försöka fixa något.
Jag har ju faktiskt ett liv på mugglis utanför den här tråden också.

14 nov, 2011 20:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av G!nny:
När kommer du att skriva mer? förlåt om jag e tjatig =D

Den här veckan kommer jag antagligen inte skriva alls, eftersom den tid jag har på mugglis behövs till annat, men så fort veckan är slut ska jag försöka fixa något.
Jag har ju faktiskt ett liv på mugglis utanför den här tråden också.


Stressa inte. Mugglis är ju inte allt, det finns viktigare saker, det förstår vi och det vet vi. ♥

14 nov, 2011 21:36

G!nny
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av G!nny:
När kommer du att skriva mer? förlåt om jag e tjatig =D

Den här veckan kommer jag antagligen inte skriva alls, eftersom den tid jag har på mugglis behövs till annat, men så fort veckan är slut ska jag försöka fixa något.
Jag har ju faktiskt ett liv på mugglis utanför den här tråden också.


Stressa inte. Mugglis är ju inte allt, det finns viktigare saker, det förstår vi och det vet vi. ♥

Ja skriv bara när du har tid och känner för det!!

Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

15 nov, 2011 09:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av G!nny:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av G!nny:
När kommer du att skriva mer? förlåt om jag e tjatig =D

Den här veckan kommer jag antagligen inte skriva alls, eftersom den tid jag har på mugglis behövs till annat, men så fort veckan är slut ska jag försöka fixa något.
Jag har ju faktiskt ett liv på mugglis utanför den här tråden också.


Stressa inte. Mugglis är ju inte allt, det finns viktigare saker, det förstår vi och det vet vi. ♥

Ja skriv bara när du har tid och känner för det!!

No hurry

15 nov, 2011 15:43

G!nny
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av G!nny:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av G!nny:
När kommer du att skriva mer? förlåt om jag e tjatig =D

Den här veckan kommer jag antagligen inte skriva alls, eftersom den tid jag har på mugglis behövs till annat, men så fort veckan är slut ska jag försöka fixa något.
Jag har ju faktiskt ett liv på mugglis utanför den här tråden också.


Stressa inte. Mugglis är ju inte allt, det finns viktigare saker, det förstår vi och det vet vi. ♥

Ja skriv bara när du har tid och känner för det!!

No hurry

Precis

Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

15 nov, 2011 17:27

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Nu har jag äntligen ganska mycket tid över, som räcker till mer än att göra ett par korta inlägg, och läsa lite, men det kan bli fler gånger som det dröjer veckor innan ett nytt kapitel kommer.
Men nu är SO-läxan inlämnad i veckan, jag har kommit en bit på städningen i mitt rum, kaninen har fått mat, och småbarnen har somnat. Så jag hade kunnat försöka om jag haft några idéer. Men det har jag inte. Så därför hoppas jag att någon av er vill bidra med lite mer än ett namn.
Vad svarade Grå Damen? Ville hon hjälpa till? Hur? Blev EbbaSofiaSusanna och Kevin Remin någonsin vänner igen? Hur? Vad händer annars? Vad är nästa stora händelse?
Jag har drabbats av akut idétorka, så om ni har svaret på någon av de här frågorna skulle jag bli jätteglad om ni mugglepostade mig.

19 nov, 2011 22:14

Borttagen

Avatar


Luna.Lovegood, jag har en liten idé, skickar mugglepost till dig när jag läst mina hundra bevakade ämnen. ♥

19 nov, 2011 22:59

1 2 3 ... 21 22 23 ... 58 59 60

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

Du får inte svara på den här tråden.