Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21998 21999 22000 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Nu ska jag se lite på PLL


Jag ser också på PLL atm

yeey har du kommit långt?


Joda, har sett allt xD Men ser om det nu haha tänkte egentligen bara se om säsong 6A men seen fastnade jag på säsong 1 så nu börjar jag därifrån xD
Upps!

själv då?

18 jan, 2016 00:47

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Nu ska jag se lite på PLL


Jag ser också på PLL atm

yeey har du kommit långt?


Joda, har sett allt xD Men ser om det nu haha tänkte egentligen bara se om säsong 6A men seen fastnade jag på säsong 1 så nu börjar jag därifrån xD
Upps!

själv då?

jaha okej xD

Nå jag har precis börjat så är bara på fjärde avsnittet än

18 jan, 2016 00:51

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Nu ska jag se lite på PLL


Jag ser också på PLL atm

yeey har du kommit långt?


Joda, har sett allt xD Men ser om det nu haha tänkte egentligen bara se om säsong 6A men seen fastnade jag på säsong 1 så nu börjar jag därifrån xD
Upps!

själv då?

jaha okej xD

Nå jag har precis börjat så är bara på fjärde avsnittet än


aah okeej kuul!! ^^ hiih!! ^^ den e faktiskt bra den serien, hoppas du kommer tycka detrsamma

18 jan, 2016 00:55

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Nu ska jag se lite på PLL


Jag ser också på PLL atm

yeey har du kommit långt?


Joda, har sett allt xD Men ser om det nu haha tänkte egentligen bara se om säsong 6A men seen fastnade jag på säsong 1 så nu börjar jag därifrån xD
Upps!

själv då?

jaha okej xD

Nå jag har precis börjat så är bara på fjärde avsnittet än


aah okeej kuul!! ^^ hiih!! ^^ den e faktiskt bra den serien, hoppas du kommer tycka detrsamma

jaa hittills har jag tyckt det så de kommer jag säkert

Nu måst jag sova för klockan är två o jag har skola om några timmar

18 jan, 2016 00:59

Vildvittra
Elev

Avatar


Idag fyller jag 25 år, hipp hipp hurra eller något
Men blir ju bara äldre xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

18 jan, 2016 07:50

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Idag fyller jag 25 år, hipp hipp hurra eller något
Men blir ju bara äldre xD


GRATTIIIIIIS MY DEAREST FELLOW SLYTHERIN! Stort hipp hipp hurra till dig!! Nu är du snart 100 jue Kramar!

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

18 jan, 2016 08:32

Afturelding
Elev

Avatar


Jag är så trött men måste verkligen skriva idag. Blä.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F01%2F9e%2F37%2F019e372d33b1b85d14107fd5203da975.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F2f%2F2d%2Fe52f2d31911903427cc015fc3631fe4d.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi67.tinypic.com%2F2mc97gg.jpg

18 jan, 2016 08:44

Borttagen

Avatar


Ska praoa på mitt gamla dagis i två veckor nu:d Ska bli kul:3
DragonFantasy Grattis!<♥

18 jan, 2016 08:53

Detta inlägg ändrades senast 2016-01-18 kl. 11:45
Antal ändringar: 1

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Idag fyller jag 25 år, hipp hipp hurra eller något
Men blir ju bara äldre xD

Grattis!!! ^_^ ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

18 jan, 2016 08:55

Borttagen

Avatar


är det bara jag som tycker att koltrastar är konstiga?

18 jan, 2016 09:29

1 2 3 ... 21998 21999 22000 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.