@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
17 jan, 2016 21:16 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag vill inte att det inte ska vara helg imorgon..
Säg ååt det.. 17 jan, 2016 21:50 |
|
Hedwig96
Elev |
Nu ska jag se lite på PLL
17 jan, 2016 21:53 |
|
Chaemy
Elev |
17 jan, 2016 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winonababe: Skrivet av Borttagen: Funderar på om jag ska bleka håret och köra på en massa coola färger i ett halvår framåt. Kan inte bestämma mig. ._. I och för sig får jag rätta till det frisören failade med innan jag gör något annat med håret. Helvete alltså. -.- Kör på QTBH/HBTQ tema c: Nej, inte riktigt min stil. Jag vet vad jag ska göra om jag ska färga det, problemet är att jag inte kan bestämma mig för om jag ska färga det eller inte. :p 17 jan, 2016 22:34 |
|
Frivolt
Elev |
17 jan, 2016 22:35 |
|
Winonababe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Winonababe: Skrivet av Borttagen: Funderar på om jag ska bleka håret och köra på en massa coola färger i ett halvår framåt. Kan inte bestämma mig. ._. I och för sig får jag rätta till det frisören failade med innan jag gör något annat med håret. Helvete alltså. -.- Kör på QTBH/HBTQ tema c: Nej, inte riktigt min stil. Jag vet vad jag ska göra om jag ska färga det, problemet är att jag inte kan bestämma mig för om jag ska färga det eller inte. :p Ah, då förstår jag. Det är jobbigt med beslutsångest - dock är det alltid fint med ny färgning till våren SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
17 jan, 2016 22:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winonababe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Winonababe: Skrivet av Borttagen: Funderar på om jag ska bleka håret och köra på en massa coola färger i ett halvår framåt. Kan inte bestämma mig. ._. I och för sig får jag rätta till det frisören failade med innan jag gör något annat med håret. Helvete alltså. -.- Kör på QTBH/HBTQ tema c: Nej, inte riktigt min stil. Jag vet vad jag ska göra om jag ska färga det, problemet är att jag inte kan bestämma mig för om jag ska färga det eller inte. :p Ah, då förstår jag. Det är jobbigt med beslutsångest - dock är det alltid fint med ny färgning till våren Håller med. Om båda sakerna. ^^ 17 jan, 2016 22:58 |
|
Archarec
Elev |
17 jan, 2016 23:19 |
|
Hedwig96
Elev |
yeey 18 jan, 2016 00:46 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen