@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
ÅH! ♥ ... nu är det ju ett tag sen men ja --- Hej människor! Har ni haft det bra från nyår tills nu? ♥
17 jan, 2016 20:04 |
|
kanelpumpa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kanelpumpa: Kommer tillbaka efter en vecka i fjällen och inser att jag har ett fysikprov imorgon. Vad gör jag istället för att studera? Kollar på Doctor Who och går in på Mugglis... Men Doctor Who har ju massor med fysik. ![]()
17 jan, 2016 20:04 |
|
Luna Chang
Elev |
Anslagstavlan ♥
Hej 17 jan, 2016 20:08 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Min dator lever på lånad tid... om ens det. Det tog mig två timmar att starta upp den imorse, med början i en helt blå skräm med [Fatal System Error]. Fick panik. Den funkar nu dock (väldigt segt), så ska lägga över alla mina dokument och bilder på min externa hårddisk innan den kraschar helt. Man inser verkligen hur stor del av ens liv som finns på ens dator nu när den håller på att dö...
Och jag vill inte köpa en ny dator... jag är sämst på sånt. Blö. ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 17 jan, 2016 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kanelpumpa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av kanelpumpa: Kommer tillbaka efter en vecka i fjällen och inser att jag har ett fysikprov imorgon. Vad gör jag istället för att studera? Kollar på Doctor Who och går in på Mugglis... Men Doctor Who har ju massor med fysik. ![]() 17 jan, 2016 20:31 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
17 jan, 2016 20:31 |
|
trolltand
Elev |
Träffade min enda tjejkompis i den här stan för första gången i år.
Hon: "BERÄTTA ALLT OM KILLEN DU HAR TRÄFFAT!!?!?!?" Jag: "BERÄTTA ALLT OM DIN NYA HÄST!!!?!?!?!" Jepp. Det är allt vi tjejer tänker på. Killar och hästar. It's gonna be fun on a bun - in space!
17 jan, 2016 20:51 |
|
Winonababe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Funderar på om jag ska bleka håret och köra på en massa coola färger i ett halvår framåt. Kan inte bestämma mig. ._. I och för sig får jag rätta till det frisören failade med innan jag gör något annat med håret. Helvete alltså. -.- Kör på QTBH/HBTQ tema c: SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
17 jan, 2016 21:01 |
|
Frivolt
Elev |
Well, bättre sent än aldrig! Eller nått -------- Btw - ÄNTLIGEN funkar mugglis igen ♥ 17 jan, 2016 21:04 |
|
Hedwig96
Elev |
Äntligen. Har inte sluppit in på mugglis på hela dagen
17 jan, 2016 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen