@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
the marauder
Elev |
17 jan, 2016 00:52 |
|
Fjalar
Elev |
Jag skrev ett blogginlägg
och nu vet jag inte vad jag ska göra... 17 jan, 2016 00:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av the marauder: Skrivet av Borttagen: *kramar om dig och ger dig en kopp te* Här :3 Aaaw, thank you ♥ No problem :3 ♥ 17 jan, 2016 00:57 |
|
Fjalar
Elev |
Bytte profilbild. Tänkte byta tillbaka till den gamla igen, men så såg jag att personen på den nya bilden tittar rakt på detta - alltså på det jag har skrivit. Lol!
Hejdå, framtidsjag-bilden. ![]() 17 jan, 2016 01:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fjalar: Bytte profilbild. Tänkte byta tillbaka till den gamla igen, men så såg jag att personen på den nya bilden tittar rakt på detta - alltså på det jag har skrivit. Lol! Hejdå, framtidsjag-bilden. Snygg bild (Y) 17 jan, 2016 01:15 |
|
Frivolt
Elev |
NÄR blev klockan tjugo över ett? :O :O När???
Och natthumor på högsta nivå xD xD xD Spoiler: Tryck här för att visa! 17 jan, 2016 01:24 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fjalar: Bytte profilbild. Tänkte byta tillbaka till den gamla igen, men så såg jag att personen på den nya bilden tittar rakt på detta - alltså på det jag har skrivit. Lol! Hejdå, framtidsjag-bilden. Snygg bild (Y) Tack! ^_^ 17 jan, 2016 01:32 |
|
Borttagen
|
17 jan, 2016 01:33 |
|
Afturelding
Elev |
Bläck överallt. Papper överallt. Klockan är snart två. Björk i öronen. Jag är typ den mest stereotypa människan någonsin.
Och jag älskar att vara det. ![]() ![]()
17 jan, 2016 01:45 |
|
Fjalar
Elev |
Ok, så, lyssna nog nu.
Vi har en gammal ladugård. I byggnaden finns alltså en loge. En loge som är stor. Just nu är det många grejer där - virke och maskiner och stolar och allt möjligt - men jag tror att vi ska vara där när pappa fyller 50 i vår. Det betyder att vi måste börja fixa stället snart, vilket betyder att vi kommer få en trevlig typ sal (förhoppningsvis lägger vi nytt golv också). Vad kan en göra där då? Jo, en kan SPELA INNEBANDY! J'AIME. Då kan jag äntligen springa oavsett väder. Bra va! Jag gillar innebandy! Synd bara att ingen av mina kompisar eller syskon är så förtjust i just det... De får ta och börja tycka om det. Här ska köpas innebandyklubba! 17 jan, 2016 03:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen