@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Blev jättesugen på att köpa ett par högklackade skor..... Kan någon typ bara säga till mig att det inte är en bra ide och att jag borde låta bli? (Jag kan inte gå i sånna, hur mycket jag än önskar att jag kunde) Kan du inte lära dig? Ja jo, jag vill ju gärna göra det ;O Det är så himla snyggt och man får så snygga ben Nämen!! Jag behöver inte sådana skor D: Jag borde egentligen köpa vinterskor/stövlar för att det par jag använt mest har gått sönder D: Kombinera det. Köp högklackade vinterskor. :p 16 jan, 2016 22:37 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Blev jättesugen på att köpa ett par högklackade skor..... Kan någon typ bara säga till mig att det inte är en bra ide och att jag borde låta bli? (Jag kan inte gå i sånna, hur mycket jag än önskar att jag kunde) Kan du inte lära dig? Ja jo, jag vill ju gärna göra det ;O Det är så himla snyggt och man får så snygga ben Nämen!! Jag behöver inte sådana skor D: Jag borde egentligen köpa vinterskor/stövlar för att det par jag använt mest har gått sönder D: Kombinera det. Köp högklackade vinterskor. :p haha xD Mja, tror jag avstår Well - får väl se xD kanske om det e rea nån gång 16 jan, 2016 22:45 |
|
Afturelding
Elev |
16 jan, 2016 22:48 |
|
Borttagen
|
So I need about 20K.
1: Kidnappa mor och ta henne till Prag och skelettkapellet i Sedlec (bland annat.) 2: Loki costume. Och inte bara första bästa, den ska vara badass. Badass som fan. Hardcore Loki. 16 jan, 2016 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: So I need about 20K. 1: Kidnappa mor och ta henne till Prag och skelettkapellet i Sedlec (bland annat.) 2: Loki costume. Och inte bara första bästa, den ska vara badass. Badass som fan. Hardcore Loki. Ooh! Skelettkapellet är jättehäftigt! 16 jan, 2016 23:10 |
|
Vetauriel
Elev |
Vill börja ta mina nya antidepressiva så mitt kroniska illamående går över. Är rädd för att ta dem för att jag tror att de ska göra mig illamående.
Win.
17 jan, 2016 00:19 |
|
Frivolt
Elev |
Måste jag sova nu? ;O Får jag se ett avsnitt av PLL först? ;O Please?
17 jan, 2016 00:27 |
|
Borttagen
|
Snälla, människor, använd inte läppbalsam, det blir bara värre. Använd kokosolja. Tips.
17 jan, 2016 00:28 |
|
the marauder
Elev |
17 jan, 2016 00:44 |
|
Borttagen
|
*kramar om dig och ger dig en kopp te* Här :3 17 jan, 2016 00:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen