@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Archarec
Elev |
Skrivet av Epiphany: När jag skriver tenta äter jag alltid ostekta köttbullar från ICA direkt från paketet. Sitter du i tentasalen med köttbullar? Och vad gör du om du har en riktigt köttig hemtenta, äter du köttbullar i en vecka då? o.O
16 jan, 2016 20:31 |
|
t0vas
Elev |
Bara bombadera? Okej, Hogwarts har 142 trappor
16 jan, 2016 20:54 |
|
skogsvarelser
Elev |
har bubbelplast B)
es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 16 jan, 2016 20:57 |
|
Archarec
Elev |
Jag insåg precis exakt hur lat jag är. Kollade upp mitt eget postnummer på eniro för att kunna beställa pizza från andra sidan gatan från onlinepizza med hemkörning. Vart är mitt pris?
Kan väl även tillägga att jag bott här i knappt två veckor, därav osäkerheten på postnumret.
16 jan, 2016 21:02 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 jan, 2016 21:07 |
|
Epiphany
Elev |
Skrivet av Archarec: Skrivet av Epiphany: När jag skriver tenta äter jag alltid ostekta köttbullar från ICA direkt från paketet. Sitter du i tentasalen med köttbullar? Och vad gör du om du har en riktigt köttig hemtenta, äter du köttbullar i en vecka då? o.O Japp. 16 jan, 2016 21:08 |
|
Ithrenniel
Elev |
16 jan, 2016 21:28 |
|
Frivolt
Elev |
Blev jättesugen på att köpa ett par högklackade skor.....
Kan någon typ bara säga till mig att det inte är en bra ide och att jag borde låta bli? (Jag kan inte gå i sånna, hur mycket jag än önskar att jag kunde) 16 jan, 2016 22:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Blev jättesugen på att köpa ett par högklackade skor..... Kan någon typ bara säga till mig att det inte är en bra ide och att jag borde låta bli? (Jag kan inte gå i sånna, hur mycket jag än önskar att jag kunde) Kan du inte lära dig? 16 jan, 2016 22:11 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Blev jättesugen på att köpa ett par högklackade skor..... Kan någon typ bara säga till mig att det inte är en bra ide och att jag borde låta bli? (Jag kan inte gå i sånna, hur mycket jag än önskar att jag kunde) Kan du inte lära dig? Ja jo, jag vill ju gärna göra det ;O Det är så himla snyggt och man får så snygga ben Nämen!! Jag behöver inte sådana skor D: Jag borde egentligen köpa vinterskor/stövlar för att det par jag använt mest har gått sönder D: 16 jan, 2016 22:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen