@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hahah. Jag kände lite att du var för mycket internetveteran för att inte få fram vad flo powder var.. o_ HAHA XD Jag VET vad det är Men inte vars just det där uttrycket kommer ifrån xD 16 jan, 2016 13:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: min katt tuggade sönder laddaren till min macbook. en ny kostade 800 kr. DEN FICK FUNGERA I FYRA TIMMAR INNAN KATTEFAN TUGGADE SLADDEN I STRIMLOR. VAFAN ÄR DET FÖR JÄVLA FEL PÅ DIG BATTIS. Är ju så jävla kul o lägga ut nästan 2000 kr på två dagar på datorladdare. Herre min skapare. Nån som vill ha en katt? Hon är jävligt gratis. Du verkar ha medvind nu... *_* Är bilen också jävligt gratis? eller kommer det som ett paketpris med katten? 16 jan, 2016 13:04 |
|
Borttagen
|
Jag bakade kakor åt min familj medan de var hos frisören, mamma blev glad
16 jan, 2016 13:28 |
|
Ithrenniel
Elev |
16 jan, 2016 13:46 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag lyssnar på svensk musik från 80- och 90- talet och det är ju bara bäst ♥
16 jan, 2016 14:06 |
|
Afturelding
Elev |
16 jan, 2016 14:11 |
|
Ella01
Elev |
✩✩✩ 16 jan, 2016 14:45 |
|
Borttagen
|
Jag har ändrat min forumsignatur.
I'm in love with it. 16 jan, 2016 15:02 |
|
Frivolt
Elev |
HAHA!! Mina föräldrar köpte en One Direction låda till mig xD xD xD
Så himla roligt haha!!! Och min katt kröp ner i lådan också x) 16 jan, 2016 15:04 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: haha åh, I'm glad to hear!! Skrivet av mitchan: Skrivet av Obliviate_: hahaha jag försöker säga att jag gillar att "mata djur och skopa bajs" och låta både quirky och professionellSkrivet av mitchan: känns inte som ngt jag skulle rekomendera kan man skriva "avföring" i en jobbansökan är frågan samtidigt det går inte så bra än så länge..... EDIT: ok jag får skita i d :--( inga bajsskämt........ for now.... EDIT 2: haaaaa, nailed it!! "Att jobba med djur är något jag alltid har drömt om, jag kan inte föreställa mig en framtid utan fjädrar i håret och spillning under skon" (.....är det lagom appropriate?) Haha, aw! I'd hire you any day! aldrig sökt jobb förr och alla på internet skriker om att man måste hålla det 100% superseriöst och professionellt... men jag kände typ... näää... det är ju tråkigt! ![]()
16 jan, 2016 15:12 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen