@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av mitchan: känns inte som ngt jag skulle rekomenderakan man skriva "avföring" i en jobbansökan är frågan 16 jan, 2016 05:11 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Obliviate_: hahaha jag försöker säga att jag gillar att "mata djur och skopa bajs" och låta både quirky och professionellSkrivet av mitchan: känns inte som ngt jag skulle rekomendera kan man skriva "avföring" i en jobbansökan är frågan samtidigt det går inte så bra än så länge..... EDIT: ok jag får skita i d :--( inga bajsskämt........ for now.... EDIT 2: haaaaa, nailed it!! "Att jobba med djur är något jag alltid har drömt om, jag kan inte föreställa mig en framtid utan fjädrar i håret och spillning under skon" (.....är det lagom appropriate?) ![]()
16 jan, 2016 05:16 |
|
aascendio
Elev |
16 jan, 2016 06:30 |
|
Chaemy
Elev |
Jag har använt bettskena för första gången nu inatt. Jag fick den igår och jag satte in den i munnen när jag skulle sova. Det kändes inte bra, jag ville bara plocka ut den hela tiden. Dels för att jag var ovan vid att ha saker placerade på tänderna och dels för att jag tyckte att den var i vägen. Men jag försökte sova ändå. När jag vaknade på morgonen så märkte jag dock efter ett tag att bettskenan låg på nattduksbordet, fint placerat på förpackningen. Jag kommer inte ihåg att jag tog av bettskenan, jag måste ha gjort det halvt i sömnen.
16 jan, 2016 08:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Obliviate_: hahaha jag försöker säga att jag gillar att "mata djur och skopa bajs" och låta både quirky och professionellSkrivet av mitchan: känns inte som ngt jag skulle rekomendera kan man skriva "avföring" i en jobbansökan är frågan samtidigt det går inte så bra än så länge..... EDIT: ok jag får skita i d :--( inga bajsskämt........ for now.... EDIT 2: haaaaa, nailed it!! "Att jobba med djur är något jag alltid har drömt om, jag kan inte föreställa mig en framtid utan fjädrar i håret och spillning under skon" (.....är det lagom appropriate?) Haha, aw! I'd hire you any day! 16 jan, 2016 11:25 |
|
Atira
Elev |
16 jan, 2016 12:02 |
|
Frivolt
Elev |
Flooooooo Powder Powder
VARS KOMMER DET IFRÅN????? Jag vet att det är ett konvent nu men det kommer någonstans ifrån? Jag tror jag hört det redan på hoggy-tiden! Men jag minns inte vars det kommer ifrån!! GAAH hjälp mig! Jag blir galen xD Har tänkt på detta flera veckor nu xD 16 jan, 2016 12:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Flooooooo Powder Powder VARS KOMMER DET IFRÅN????? Jag vet att det är ett konvent nu men det kommer någonstans ifrån? Jag tror jag hört det redan på hoggy-tiden! Men jag minns inte vars det kommer ifrån!! GAAH hjälp mig! Jag blir galen xD Har tänkt på detta flera veckor nu xD Jag vet... ... ... Bara så att du vet ;p Näe, men det är ju flampulver. 16 jan, 2016 12:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Flooooooo Powder Powder VARS KOMMER DET IFRÅN????? Jag vet att det är ett konvent nu men det kommer någonstans ifrån? Jag tror jag hört det redan på hoggy-tiden! Men jag minns inte vars det kommer ifrån!! GAAH hjälp mig! Jag blir galen xD Har tänkt på detta flera veckor nu xD Jag vet... ... ... Bara så att du vet ;p Näe, men det är ju flampulver. xD JAA men det vet jag xD men själva uttrycket xD det kommer nånstans ifrån!! xD Just: FLOOOOO POWDER POWDER! GAAAAH!!!!! Kan det komma från Harry Potter the musical eller??? XD PLEASE XD 16 jan, 2016 12:34 |
|
Borttagen
|
Hahah.
Jag kände lite att du var för mycket internetveteran för att inte få fram vad flo powder var.. o_ 16 jan, 2016 12:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen