@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
Det gör säkert ont i mina öron egentligen men jag tänker inte sänka musiken. Jag måste få ur mig det här vansinnet om än bara i en väldigt liten mängd innan jag exploderar i atomer.
Jag är så lycklig. ![]() ![]()
15 jan, 2016 23:06 |
|
Borttagen
|
15 jan, 2016 23:16 |
|
Borttagen
|
Att vara "vuxen" är fan bullshit. Tänker inte ens försöka.
15 jan, 2016 23:17 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Taack!! ♥ (Jag tänkte informera om min födelsedag på ett lite mer blygsamt sätt i förbifarten sådär, men jag kom inte på nåt bra. Hehe) Bah, inte ska man vara blygsam, inte! Man fyller ju bara år en gång! ..om året! Har du (haft) en fin dag? Sant sant ;P Jag har haft en väldigt fin dag faktiskt tackar som frågar ^^ Hoppas du också haft en bra dag! 16 jan, 2016 00:15 |
|
Winonababe
Elev |
Förbeställde nyss en buss som kommer och hämtar mig, från en hållplats till valfri plats inom området.
Älskar kollektivtrafiken ibland, när jag är onykter. SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
16 jan, 2016 00:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Taack!! ♥ (Jag tänkte informera om min födelsedag på ett lite mer blygsamt sätt i förbifarten sådär, men jag kom inte på nåt bra. Hehe) Bah, inte ska man vara blygsam, inte! Man fyller ju bara år en gång! ..om året! Har du (haft) en fin dag? Sant sant ;P Jag har haft en väldigt fin dag faktiskt tackar som frågar ^^ Hoppas du också haft en bra dag! I have, thank you.. ^^ 16 jan, 2016 00:50 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Att vara "vuxen" är fan bullshit. Tänker inte ens försöka. Precis så tycker jag också. Är nog därför som jag är som jag är. Ett vuxet barn i sina bästa dagar 16 jan, 2016 00:51 |
|
Borttagen
|
Att gå upp i vikt men ändå minska i klädstorlek är fina grejer.
(And I frikkin' mean it. Jag är inte rädd för att gå upp i vikt om det är den sortens kilon jag faktiskt vill ha mer av.) Small, small steps in the right direction. Det börjar bli lite skillnad nu. Och idag hade jag nästan behövt en käpp för att över huvud taget ta mig hem. Var tvungen att sätta mig ner på gymgolvet en stund för att benen var helt slut, haha. 16 jan, 2016 02:30 |
|
Obliviate_
Elev |
min katt tuggade sönder laddaren till min macbook. en ny kostade 800 kr. DEN FICK FUNGERA I FYRA TIMMAR INNAN KATTEFAN TUGGADE SLADDEN I STRIMLOR.
VAFAN ÄR DET FÖR JÄVLA FEL PÅ DIG BATTIS. Är ju så jävla kul o lägga ut nästan 2000 kr på två dagar på datorladdare. Herre min skapare. Nån som vill ha en katt? Hon är jävligt gratis. 16 jan, 2016 04:52 |
|
mitchan
Lärare |
16 jan, 2016 04:55 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen