Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21987 21988 21989 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Afturelding:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Afturelding:
Vad är egentligen en muggliskändis? Vad tycker ni?



Otroligt svårt att sägs!! Jag skulle säga att det är en person som många vet vem det är! Tex. Erfa och Li! ^^

Men jaa - det kan ju va väldigt olika! För mig är du en mugglis-kändis medans du för någon annan kanske är nån som denne aldrig ens hört talas om ^^


Ja, det skulle nog jag också säga, men... Vart går gränsen? Liksom? Är det bara individuellt eller finns det mönster?
(Hej jag ska egentligen skriva tenta men det är inte kul.)

Haha, ja, jag tror att jag ligger någonstans på gränsen eftersom att jag är aktiv i perioder. Även om jag varit här i, eh... 4 år (herregud).


Ingen aning xD tror det e väldigt individuellt xD eller nått!!
Tror gränsen är väldigt vag och bred eller nåt xD haha

Jaa ;O alltså ibland tror jag inte grejjen e hur länge man varit här utan hur aktiv man är : )

Jag tänker kändisar som de som jag känner igen och som jag ser mkt på forumet

Det e lite kul xD för jag tyckte att jag nyss blev medlem här och nu är jag tydligen nån sorts "kändis" xD xD SJukt haha!!

15 jan, 2016 21:17

Hedwig96
Elev

Avatar


Blev första gången utsatt fär det idag att en person som är yngre än mig började berätta om att hon planerar förlovning så småningom och barn om några år.. tittar lite på hus

Medan jag funderar på om jag skall ut i helgen
Börjar man bli gammal nu eller?

15 jan, 2016 21:33

LolFeelings
Elev

Avatar


Min mor underskattade min intelligens så nu kan jag hennes lösenord till PayPal. Men för att behålla min makt som jag nu har måste jag låtsas som att jag inte kan det när jag ska köpa något via nätet.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

15 jan, 2016 21:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:

Taack!! ♥
(Jag tänkte informera om min födelsedag på ett lite mer blygsamt sätt i förbifarten sådär, men jag kom inte på nåt bra. Hehe)



Bah, inte ska man vara blygsam, inte! Man fyller ju bara år en gång!
..om året!

Har du (haft) en fin dag?

15 jan, 2016 22:10

Borttagen

Avatar


Har blivit dålig i magen av min egen mat nu igen... hur fan lyckas jag D: Hatar att slänga mat men har fått slänga jättemycket, det går ju inte att äta Nu är magen lite hungrig men jag mår illa av bara tanken på mat >_<

15 jan, 2016 22:16

Obliviate_
Elev

Avatar


"Äktenskap är egentligen bara ett finare ord för adoption av fullvuxen man som inte klarar att ta hand om sig själv."

...well.... jag kan relatera.

15 jan, 2016 22:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
"Äktenskap är egentligen bara ett finare ord för adoption av fullvuxen man som inte klarar att ta hand om sig själv."

...well.... jag kan relatera.



Hahahaha.

...

Ja..

15 jan, 2016 22:39

Holytail
Elev

Avatar


Näej alla i klassen, kompisar, främlingar på gatan. Jag gråter inte för att jag är ledsen. Jag gråter för att jag är mentalt nedbruten. Cancern är fan inte bra alls.
Du var min hjälte Alan. I will always remember you♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi68.tinypic.com%2F29espat.jpg

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F99%2F30%2F53%2F993053600bbc0f6b4e1a19e3459ca0b9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F40b89217530f2db59d2c40e9dfae3683%2Ftumblr_inline_o5qjmhWYTT1rmm4e0_500.gif

15 jan, 2016 22:39

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
"Äktenskap är egentligen bara ett finare ord för adoption av fullvuxen man som inte klarar att ta hand om sig själv."

...well.... jag kan relatera.



Hahahaha.

...

Ja..



Alltså. Tristan. Jag är helt. Peter (sambon) fick för sig att billighets slitoslängbilen va trasig igår. Det var den, rent tekniskt sätt. Dörren gick inte o stänga o skulle kosta 3000 o laga. Det är typ det vi köpte för bilen så vi bestämde oss för o skrota den o köpa ny.
Så senare den kvällen köpte vi ny bil.

IDAG har den "gamla" bilen mystiskt gått o laga igen. Det var fryst is i låset på dörren, därför gick den inte o stänga.

Jag blir... så... glad inombords.
Så... bil säljes.

15 jan, 2016 22:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
"Äktenskap är egentligen bara ett finare ord för adoption av fullvuxen man som inte klarar att ta hand om sig själv."

...well.... jag kan relatera.



Hahahaha.

...

Ja..



Alltså. Tristan. Jag är helt. Peter (sambon) fick för sig att billighets slitoslängbilen va trasig igår. Det var den, rent tekniskt sätt. Dörren gick inte o stänga o skulle kosta 3000 o laga. Det är typ det vi köpte för bilen så vi bestämde oss för o skrota den o köpa ny.
Så senare den kvällen köpte vi ny bil.

IDAG har den "gamla" bilen mystiskt gått o laga igen. Det var fryst is i låset på dörren, därför gick den inte o stänga.

Jag blir... så... glad inombords.
Så... bil säljes.



Åh, det är ju ett sånt där ögonblick då man verkligen känner livets varma lyckosmekningar över skuldran..

Haha, nej men fy fan.
Jag lider med dig. D:

15 jan, 2016 22:57

1 2 3 ... 21987 21988 21989 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.