@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: 3 tummar tills jag har 1800 O_o Hur gick det till? xD xD två stycken Ooh! tack du Yay, gav den 1800de xD Grattis! Jag är jag, det är inte du :P
15 jan, 2016 20:18 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: 3 tummar tills jag har 1800 O_o Hur gick det till? xD xD två stycken Ooh! tack du Yay, gav den 1800de xD Grattis! NÄMEN TAACK SÖTA NI ♥ ♥ ÅÅH!! BLIG SÅ GLAAD 15 jan, 2016 20:22 |
|
Borttagen
|
15 jan, 2016 20:36 |
|
Solkatten
Elev |
Sida 22000! o.o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jan, 2016 20:38 |
|
Matilda weasley
Elev |
15 jan, 2016 20:47 |
|
Frivolt
Elev |
15 jan, 2016 20:55 |
|
Afturelding
Elev |
15 jan, 2016 21:08 |
|
LolFeelings
Elev |
15 jan, 2016 21:09 |
|
Frivolt
Elev |
Otroligt svårt att sägs!! Jag skulle säga att det är en person som många vet vem det är! Tex. Erfa och Li! ^^ Men jaa - det kan ju va väldigt olika! För mig är du en mugglis-kändis medans du för någon annan kanske är nån som denne aldrig ens hört talas om ^^ 15 jan, 2016 21:11 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Frivolt: Otroligt svårt att sägs!! Jag skulle säga att det är en person som många vet vem det är! Tex. Erfa och Li! ^^ Men jaa - det kan ju va väldigt olika! För mig är du en mugglis-kändis medans du för någon annan kanske är nån som denne aldrig ens hört talas om ^^ Ja, det skulle nog jag också säga, men... Vart går gränsen? Liksom? Är det bara individuellt eller finns det mönster? (Hej jag ska egentligen skriva tenta men det är inte kul.) Haha, ja, jag tror att jag ligger någonstans på gränsen eftersom att jag är aktiv i perioder. Även om jag varit här i, eh... 4 år (herregud). ![]() ![]()
15 jan, 2016 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen