@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
AuroraAlexius Atira Frivolt Kattuggla
Taack!! ♥ (Jag tänkte informera om min födelsedag på ett lite mer blygsamt sätt i förbifarten sådär, men jag kom inte på nåt bra. Hehe) 15 jan, 2016 19:00 |
|
Jessica Tonks
Elev |
15 jan, 2016 19:05 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Och nu har jag startat en blogg! Undrar om jag faktiskt kommer skriva i den haha! Vad heter bloggen?
15 jan, 2016 19:07 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Varför i hela friden ska människor läsa ens meddelanden och svara att de är upptagna och inte kan prata, hejdå? Vad fan, välj att ignorera meddelandet istället och svara sedan. För helvete. Jag vet inte om du verkligen vill ha ett svar på frågan, men jag chansar. Jag gör jätteofta så, och det är för att det är kopplat till min psykiska hälsa. Vissa dagar orkar jag bara läsa men inte skriva, men det vet jag inte innan jag försöker svara och då blir det "jag kan inte prata" istället. Andra dagar har jag för stora problem att koncentrera mig. Att ha olästa meddelanden bidrar då till att jag inte kan koncentrera mig, och så kan jag inte sortera mina tankar för att kunna svara ordentligt heller. Nu är ju alla människor som jag, men det är två alternativa förklaringar i alla fall ![]() ![]()
15 jan, 2016 19:10 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Afturelding: Jag förstår ditt perspektiv på saken i alla fall. Personen jag syftade på här är en person utan några psykiska problem (vad jag vet) som valde att ta upp sin telefon under ett restaurangbesök endast för att berätta att hon inte kan hålla på med telefonen. Eh...Skrivet av LolFeelings: Varför i hela friden ska människor läsa ens meddelanden och svara att de är upptagna och inte kan prata, hejdå? Vad fan, välj att ignorera meddelandet istället och svara sedan. För helvete. Jag vet inte om du verkligen vill ha ett svar på frågan, men jag chansar. Jag gör jätteofta så, och det är för att det är kopplat till min psykiska hälsa. Vissa dagar orkar jag bara läsa men inte skriva, men det vet jag inte innan jag försöker svara och då blir det "jag kan inte prata" istället. Andra dagar har jag för stora problem att koncentrera mig. Att ha olästa meddelanden bidrar då till att jag inte kan koncentrera mig, och så kan jag inte sortera mina tankar för att kunna svara ordentligt heller. Nu är ju alla människor som jag, men det är två alternativa förklaringar i alla fall
15 jan, 2016 19:18 |
|
Frivolt
Elev |
Vad ska jag se ikväll?
Sucker Punch, andra avsnittet av Flesh and Bones eller ett-två avsnitt av Pretty Little Liars? Help me xD 15 jan, 2016 19:25 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Skrivet av Corazon: Skrivet av Jessica Tonks: Och nu har jag startat en blogg! Undrar om jag faktiskt kommer skriva i den haha! Vad heter bloggen? Spoiler: Tryck här för att visa!
15 jan, 2016 19:27 |
|
Frivolt
Elev |
3 tummar tills jag har 1800 O_o Hur gick det till? xD xD
15 jan, 2016 19:49 |
|
Holytail
Elev |
15 jan, 2016 20:04 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: 3 tummar tills jag har 1800 O_o Hur gick det till? xD xD två stycken Ooh! tack du 15 jan, 2016 20:09 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen