@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Jag måste komma på en uppfinning och skriva om den innan torsdag och jag vet inte vad jag ska ha för uppfinning Jag skrev om en telefon för blinda, fick A på uppgiften.. Det är en smart idé får jag typ använda den uppfinningen? 15 jan, 2016 12:50 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Jag måste komma på en uppfinning och skriva om den innan torsdag och jag vet inte vad jag ska ha för uppfinning Jag skrev om en telefon för blinda, fick A på uppgiften.. Det är en smart idé får jag typ använda den uppfinningen? Yes, gör du så!
15 jan, 2016 13:02 |
|
Borttagen
|
Det finns en lek som kallas "dödsoddset." Det går ut på att satsa pengar på nästa politiker, författare, skådespelare osv, som kommer att dö under året. Det finns totalt åtta kategorier där man får gissa på två personer i varje katekegori, en under 35 och en över 55 och så kostar varje namn en viss summa pengar. Han som hade tagit Rickman var helt happy. Det var fan äckligt. 15 jan, 2016 13:04
Detta inlägg ändrades senast 2016-01-15 kl. 13:17
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Jag måste komma på en uppfinning och skriva om den innan torsdag och jag vet inte vad jag ska ha för uppfinning Jag skrev om en telefon för blinda, fick A på uppgiften.. Det är en smart idé får jag typ använda den uppfinningen? Yes, gör du så! tack du har precis räddat mig från att sänkas i teknik 15 jan, 2016 13:12 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Jag måste komma på en uppfinning och skriva om den innan torsdag och jag vet inte vad jag ska ha för uppfinning Jag skrev om en telefon för blinda, fick A på uppgiften.. Det är en smart idé får jag typ använda den uppfinningen? Yes, gör du så! tack du har precis räddat mig från att sänkas i teknik Haha aw, my pleasure
15 jan, 2016 13:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Jag måste komma på en uppfinning och skriva om den innan torsdag och jag vet inte vad jag ska ha för uppfinning Jag skrev om en telefon för blinda, fick A på uppgiften.. Det är en smart idé får jag typ använda den uppfinningen? Yes, gör du så! tack du har precis räddat mig från att sänkas i teknik Haha aw, my pleasure nu måste jag bara skriva om den 15 jan, 2016 13:15 |
|
Frivolt
Elev |
Now I want to buy a wig D:
15 jan, 2016 13:38 |
|
Klaestron
Elev |
Hade verkligen den sämsta dagen igår... Idag har jag startat lugnt och tar ett steg i taget. på schemat står: Bad och läsning för att slappna av, byta och tvätta gardiner, översätta fanfiction och vila.
15 jan, 2016 13:53 |
|
Borttagen
|
Det är för kallt men det är för varmt. Tack för det feber.
15 jan, 2016 14:06
Detta inlägg ändrades senast 2016-01-15 kl. 15:42
|
|
Fjalar
Elev |
Måste hon alltid skriva "tjejer" på sin blogg när hon vet att jAg OCkså är med???!?! I andra fall skulle jag väl bli smickrad, men inte när det är som det är nu gaaahah
15 jan, 2016 15:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen