Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21983 21984 21985 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Salem:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste komma på en uppfinning och skriva om den innan torsdag och jag vet inte vad jag ska ha för uppfinning

Jag skrev om en telefon för blinda, fick A på uppgiften.. Det är en smart idé Typ en telefon som är som siri, som blinda endast behöver prata med och som har väääääldigt stora siffror =) En bra uppfinning då det inte riktigt finns än!

får jag typ använda den uppfinningen?

15 jan, 2016 12:50

Salem
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Salem:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste komma på en uppfinning och skriva om den innan torsdag och jag vet inte vad jag ska ha för uppfinning

Jag skrev om en telefon för blinda, fick A på uppgiften.. Det är en smart idé Typ en telefon som är som siri, som blinda endast behöver prata med och som har väääääldigt stora siffror =) En bra uppfinning då det inte riktigt finns än!

får jag typ använda den uppfinningen?

Yes, gör du så! Därför jag skrev hehe

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

15 jan, 2016 13:02

Borttagen

Avatar




Det finns en lek som kallas "dödsoddset."
Det går ut på att satsa pengar på nästa politiker, författare, skådespelare osv, som kommer att dö under året.
Det finns totalt åtta kategorier där man får gissa på två personer i varje katekegori, en under 35 och en över 55 och så kostar varje namn en viss summa pengar.

Han som hade tagit Rickman var helt happy. Det var fan äckligt.

15 jan, 2016 13:04

Detta inlägg ändrades senast 2016-01-15 kl. 13:17
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Salem:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Salem:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste komma på en uppfinning och skriva om den innan torsdag och jag vet inte vad jag ska ha för uppfinning

Jag skrev om en telefon för blinda, fick A på uppgiften.. Det är en smart idé Typ en telefon som är som siri, som blinda endast behöver prata med och som har väääääldigt stora siffror =) En bra uppfinning då det inte riktigt finns än!

får jag typ använda den uppfinningen?

Yes, gör du så! Därför jag skrev hehe

tack du har precis räddat mig från att sänkas i teknik

15 jan, 2016 13:12

Salem
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Salem:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Salem:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste komma på en uppfinning och skriva om den innan torsdag och jag vet inte vad jag ska ha för uppfinning

Jag skrev om en telefon för blinda, fick A på uppgiften.. Det är en smart idé Typ en telefon som är som siri, som blinda endast behöver prata med och som har väääääldigt stora siffror =) En bra uppfinning då det inte riktigt finns än!

får jag typ använda den uppfinningen?

Yes, gör du så! Därför jag skrev hehe

tack du har precis räddat mig från att sänkas i teknik

Haha aw, my pleasure

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

15 jan, 2016 13:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Salem:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Salem:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Salem:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste komma på en uppfinning och skriva om den innan torsdag och jag vet inte vad jag ska ha för uppfinning

Jag skrev om en telefon för blinda, fick A på uppgiften.. Det är en smart idé Typ en telefon som är som siri, som blinda endast behöver prata med och som har väääääldigt stora siffror =) En bra uppfinning då det inte riktigt finns än!

får jag typ använda den uppfinningen?

Yes, gör du så! Därför jag skrev hehe

tack du har precis räddat mig från att sänkas i teknik

Haha aw, my pleasure

nu måste jag bara skriva om den

15 jan, 2016 13:15

Frivolt
Elev

Avatar


Now I want to buy a wig D:

15 jan, 2016 13:38

Klaestron
Elev

Avatar


Hade verkligen den sämsta dagen igår... Idag har jag startat lugnt och tar ett steg i taget. på schemat står: Bad och läsning för att slappna av, byta och tvätta gardiner, översätta fanfiction och vila.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

15 jan, 2016 13:53

Borttagen

Avatar


Det är för kallt men det är för varmt. Tack för det feber.

15 jan, 2016 14:06

Detta inlägg ändrades senast 2016-01-15 kl. 15:42
Antal ändringar: 1

Fjalar
Elev

Avatar


Måste hon alltid skriva "tjejer" på sin blogg när hon vet att jAg OCkså är med???!?! I andra fall skulle jag väl bli smickrad, men inte när det är som det är nu gaaahah

15 jan, 2016 15:38

1 2 3 ... 21983 21984 21985 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.