@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
alltså jag funderar på att dissa sista månaden i skolan innan studenten (fast plugga på distans asså) för att bo i stockholm i fyra månader för ett fantastiskt jobb (säsongsanställning) som är superbra och jätterelaterat till min utbildning
tror ni min skola skulle tillåta det? ![]()
14 jan, 2016 22:21 |
|
Chaemy
Elev |
14 jan, 2016 22:48 |
|
Winonababe
Elev |
14 jan, 2016 22:59 |
|
Vetauriel
Elev |
14 jan, 2016 23:18 |
|
Archarec
Elev |
Jag borde sova, men är inte trött. Dessutom har jag bokstavligen två saker på min att-göra-lista för imorgon (idag) :
- Skriva en bestämd del av hemtentan (bör ta ca 60-90 minuter) - Äta tacos. Det är bokstavligen det. Jag behöver inte ens äta frukost om jag inte känner för det, så jag kan ju lika gärna vara vaken.
15 jan, 2016 00:55 |
|
Winonababe
Elev |
15 jan, 2016 08:12 |
|
Frivolt
Elev |
Det är inte lätt att vara en fangirl...inte alls....
Iallafall - Godmorgon! Jag dricker te, vad gör ni? 15 jan, 2016 08:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Det är inte lätt att vara en fangirl...inte alls.... Iallafall - Godmorgon! Jag dricker te, vad gör ni? jag väntar på att no:n ska börja 15 jan, 2016 08:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Det är inte lätt att vara en fangirl...inte alls.... Iallafall - Godmorgon! Jag dricker te, vad gör ni? What's happening in the 1D-world? Jag dricker också te! Och väntar på mödra och lilsis som ska köra mig till tatueringsstudion. Ska reparera Vegvisir lite. Den andra tatueraren glömde några linjer och har inga tider förrän i april. This new one is good though. Tror jag kommer gå till honom i fortsättningen. 15 jan, 2016 09:37 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag fyller åår idaa
15 jan, 2016 09:53 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen