@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Ja det är det värsta som finns hahah : ((Skrivet av Borttagen: jag är så done med teknik på riktigt vem i helvete kom på att vi skulle ha teknikvecka första veckan i skolan wtf Åhhh Teknik </3 </3 </3 EWH. 14 jan, 2016 19:07 |
|
Ginny00
Elev |
Jag borde verkligen jobba Historia... men lite prokrastinering har ingen dött av, right? ;P
14 jan, 2016 19:10 |
|
skogsvarelser
Elev |
fattar ej skolans lånesystem... det står att jag skulle lämnat tillbaka kemiboken i måndags, samma dag som jag lånade den? typ hälften av de läroböcker jag har nu står som försenade fast jag ska ha dem resten av terminen?? sen har jag tydligen inte lämnat in böcker jag lämnade in i juni förra året
es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 14 jan, 2016 19:27 |
|
Chaemy
Elev |
Jag kan inte åka med AFS. De kan inte ta emot mig som glutenintolerant. Jag får kolla med STS i stället.
14 jan, 2016 19:32 |
|
Ithrenniel
Elev |
Vad ska jag göra nästa ååååår??? Läsa historia, söka massa skådisjobb, jobba med något jobb där jag får pengar, läsa gaelic, läsa IELTS engelska, eller göra något helt annat??? Jag vet verkligen inte...
![]()
14 jan, 2016 20:18 |
|
Borttagen
|
14 jan, 2016 21:12 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Vad ska jag göra nästa ååååår??? Läsa historia, söka massa skådisjobb, jobba med något jobb där jag får pengar, läsa gaelic, läsa IELTS engelska, eller göra något helt annat??? Jag vet verkligen inte... Läsa gaelic tycker jag, det verkar så häftigt! Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 14 jan, 2016 21:22 |
|
Frivolt
Elev |
Pffaaaa!!! Tänkte se ett avsnitt av PLL men såklart så ska sidan jag ser den på börja tjorva -.-
Ska jag orka hitta avsnittet på min hårddisk eller ska jag istället se andra avsnittet av Flesh and Bone? 14 jan, 2016 21:52 |
|
lillamymin
Elev |
Jobba jobba jobba, fast med en tekopp glöggte går det mycket bättre :3
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 14 jan, 2016 21:58 |
|
Borttagen
|
14 jan, 2016 21:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen