@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Afturelding: Koncentrationssvårigheter? Vem, jag? Nääää... Att köpa strumpor är väl minst lika viktigt som att skriva tenta? Klart det är? ;O har du inga strumpor så blir du kall om fötterna! Då blir du förkyld och sen jättesjuk. Sen kanske du dör och då kan du ju inte skriva nån tenta så jag skulle säga att sockar går före tenta! alla dagar i veckan! Jag är så glad att du förstår vad jag menar haha precis gör så! tröjjor behövs också! Annars kanske du fryser supermycket och blir super sjuk ;O 14 jan, 2016 16:36 |
|
Ella01
Elev |
GUD VAD SKÖNT MED EN VANLIG, TRÅKIG OCH GRÅ FÄRG IGEN.
✩✩✩ 14 jan, 2016 16:40 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Ella01: GUD VAD SKÖNT MED EN VANLIG, TRÅKIG OCH GRÅ FÄRG IGEN. Skönt att jag inte är den enda som tänker så ![]()
14 jan, 2016 16:41 |
|
Borttagen
|
R.I.P
14 jan, 2016 16:53 |
|
Hemliga Ylvali
Elev |
Jag har svart läppstift på mig. Jag e snygg af.
14 jan, 2016 16:54 |
|
Ithrenniel
Elev |
14 jan, 2016 17:16 |
|
Borttagen
|
jag är så done med teknik på riktigt vem i helvete kom på att vi skulle ha teknikvecka första veckan i skolan wtf
14 jan, 2016 17:46 |
|
Borttagen
|
14 jan, 2016 18:10 |
|
lillamymin
Elev |
Gjorde nyss kladdkaka på grahamsmjöl, så sjukt gott :3
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 14 jan, 2016 18:34 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag är så done med teknik på riktigt vem i helvete kom på att vi skulle ha teknikvecka första veckan i skolan wtf Åhhh Teknik </3 </3 </3 EWH. 14 jan, 2016 19:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen