@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Afturelding: Koncentrationssvårigheter? Vem, jag? Nääää... Att köpa strumpor är väl minst lika viktigt som att skriva tenta? Klart det är? ;O har du inga strumpor så blir du kall om fötterna! Då blir du förkyld och sen jättesjuk. Sen kanske du dör och då kan du ju inte skriva nån tenta så jag skulle säga att sockar går före tenta! alla dagar i veckan! 14 jan, 2016 13:37 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Afturelding: Koncentrationssvårigheter? Vem, jag? Nääää... Att köpa strumpor är väl minst lika viktigt som att skriva tenta? Klart det är? ;O har du inga strumpor så blir du kall om fötterna! Då blir du förkyld och sen jättesjuk. Sen kanske du dör och då kan du ju inte skriva nån tenta så jag skulle säga att sockar går före tenta! alla dagar i veckan! Jag är så glad att du förstår vad jag menar ![]() ![]()
14 jan, 2016 13:41 |
|
Klaestron
Elev |
14 jan, 2016 13:48 |
|
Salem
Lärare |
14 jan, 2016 13:48 |
|
Afturelding
Elev |
14 jan, 2016 13:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag ser tydligen sliskig ut. "Sliskig"? Says who? En polare, frågan gällde vem av oss som hade varit sliskig maffiaboss och vem som hade varit indrivare. Det blev några följdfrågor och han kom fram till att jag faktiskt ser sliskig ut. Om det är parkbänksalkis som visslar på unga tjejer-sliskig eller om det är Hugh Hefner-sliskig frågade jag inte. Haha. Vilket hade du föredragit? Jag tycker inte du ser sliskig ut O_o Ja, jag tror inte så många strävar efter att bli parkbänksalkisar. Samma med mig. Det är ju snällt (och jag uppskattar det), men du har ju faktiskt inte träffat mig. Vad jag vet i alla fall. x) 14 jan, 2016 13:53 |
|
Winonababe
Elev |
JAG KLARAR INTE DET HÄR
FÖRST BOWIE NU ALAN RICKMAN Spoiler: Tryck här för att visa! SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
14 jan, 2016 13:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winonababe: JAG KLARAR INTE DET HÄR FÖRST BOWIE NU ALAN RICKMAN Spoiler: Tryck här för att visa! Läste att det var fejk. 14 jan, 2016 13:56 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Är i nån form av chock över beskedet att Alan Rickman har gått bort... shit
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 14 jan, 2016 13:57 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Winonababe: JAG KLARAR INTE DET HÄR FÖRST BOWIE NU ALAN RICKMAN Spoiler: Tryck här för att visa! Läste att det var fejk. BBC har fått det bekräftat. http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-35313604 ![]() ![]()
14 jan, 2016 13:57 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen