@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag ser tydligen sliskig ut. "Sliskig"? Says who? En polare, frågan gällde vem av oss som hade varit sliskig maffiaboss och vem som hade varit indrivare. Det blev några följdfrågor och han kom fram till att jag faktiskt ser sliskig ut. Om det är parkbänksalkis som visslar på unga tjejer-sliskig eller om det är Hugh Hefner-sliskig frågade jag inte. Haha. Vilket hade du föredragit? Jag tycker inte du ser sliskig ut O_o 14 jan, 2016 00:18 |
|
Frivolt
Elev |
Äntligen blev mugglis grått igen ♥ ♥ ♥
14 jan, 2016 00:39 |
|
Vetauriel
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Vetauriel hittar du en sånn katt så informera mig så kommer jag stå på kö för o köpa en :o Lovar will do!
14 jan, 2016 00:56 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Vetauriel: well, lycka till idag iaf Skrivet av Obliviate_: Vetauriel hittar du en sånn katt så informera mig så kommer jag stå på kö för o köpa en :o Lovar will do! 14 jan, 2016 01:36 |
|
Winonababe
Elev |
Äntligen är jultemat väck ♥ Nu kan mina drakar pusta ut när profilen töms från all dekor.
SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
14 jan, 2016 07:28 |
|
Borttagen
|
Haha! Jag har inte ens bott här länge och han i kiosken ba "HEJ DÅ VÄNNEN! HA DET BRA" *-* 14 jan, 2016 07:54 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
14 jan, 2016 08:14 |
|
Borttagen
|
Jag har sovmorgon till tio
14 jan, 2016 08:37 |
|
Borttagen
|
jag har inte hemkunskap idag
14 jan, 2016 08:49 |
|
Borttagen
|
14 jan, 2016 08:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen