@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amaanda
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av Amaanda: Skrivet av Holytail: Tack vad gulligt!Skrivet av Amaanda: Någon som har tips på hur man effektivt blir frisk snabbt? Har huvudvärk, feber, yrsel samt ont i kroppen. Det är nämligen JÄTTEVIKTIGT att jag inte är sjuk på fredag! ;'( Drick vatten, sov mycket... har du provat nån huvudvärkstablett? Annars finns ett recept på varmvatten som när du ska göra de, saft från en halv citron och honung den brukar alltid jag ta och jag mår faktiskt lite bättre då! Hoppas det hjälper och hoppas du blir frisk! Huvudvärkstabletter äter jag så ofta jag får, men det där receptet har jag inte testat! Får ta och göra det! Tack snälla! Varsegod! Och om du nu bara är lite sjuk på Fredag kanske du kan gå ändå? Eller det är klart! Det beror på vad du ska göra. Men när jag blev sjuk på lucian så fick jag komma (om jag orkade) Sjunga och gå hem igen! Nu vet inte jag din situation så jag vet ju inte riktigt. Men hoppas receptet funkar och hoppas du blir frisk Jo, kanske. Brukar också resonera så xD Det jag ska göra på fredag är däremot inte något som har med skolan att göra, utan något som sker efteråt! Ska nämligen hem till en av mina bästa killkompisar och ha Game of thrones-marathon samt sova över där! Vill verkligen inte missa det då vi taggat hela grejen väldigt länge, samt har svårt att planera ett annat datum då både han och jag har mycket att göra. Jag hoppas verkligen att jag ska må bättre! För vill ju inte smitta ner honom heller! ;3 Romione: Tack snälla! Det hoppas jag med! ♥
13 jan, 2016 17:57 |
|
Borttagen
|
ok en kryapådigkram:♥^^
13 jan, 2016 17:59 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Amaanda: Någon som har tips på hur man effektivt blir frisk snabbt? Har huvudvärk, feber, yrsel samt ont i kroppen. Det är nämligen JÄTTEVIKTIGT att jag inte är sjuk på fredag! ;'( Du får en tumme och hoppas verkligen att du blir frisk. Som de andra sa, drick mycket och vila ♥ ✩✩✩ 13 jan, 2016 18:01 |
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kan inte se Shadowhunters på Netflix jag är väldigt upprörd???? Testa Dreamfilm om det fortfarande inte funkar Jag är jag, det är inte du :P
13 jan, 2016 18:08 |
|
LolFeelings
Elev |
Det verkar som att alla i mina kretsar som tänker gå ekonomi satsar på att bli rika företagare i framtiden. En människa äger en klocka värd 2000kr, men han tänker uppdatera till en som är värd 50,000 dollar när han väl tjänat pengar på sitt företag. Wtf man.
13 jan, 2016 18:11 |
|
Borttagen
|
13 jan, 2016 18:20 |
|
Winonababe
Elev |
13 jan, 2016 18:23 |
|
Ella01
Elev |
13 jan, 2016 18:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Matilda weasley: Jag såg på freeform.com heheh, men tack ändå!Skrivet av Borttagen: Jag kan inte se Shadowhunters på Netflix jag är väldigt upprörd???? Testa Dreamfilm om det fortfarande inte funkar 13 jan, 2016 18:24 |
|
Borttagen
|
13 jan, 2016 18:27 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen