@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Så idag när jag skulle äta i skolan frågade jag efter en lapp eftersom jag ska äta glutenfritt i tre månader och se om min mage blir bättre. Direkt får jag en kommentar från en av kökspersonalen "Du vet att det är farligt att utesluta saker från kosten!!"
?? FARLIGT??? det dummaste jag har hört. Det är bara gluten!!! ,_, 13 jan, 2016 16:37 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte se Shadowhunters på Netflix jag är väldigt upprörd????
13 jan, 2016 16:54 |
|
Borttagen
|
Haha. Går på något som heter arbetslivsresurs, och idag pratade vi om första intryck - så hela gruppen skulle liksom (ohämmat) säga hur vi trodde att de andra i gruppen levde. Vad de har jobbat med, om de har familj osv.
Så när det blev min tur, så: "Hm ja, du har nog lite kriminell bakgrund.. lite lagd åt det kriminella hållet." "Har nog haft jobb som socialstyrelsen har gett dig." "Definitivt ingen familj." "Stamkund på Harrys." Hahaha Hahaha Hahaha Alltså ja, ok, jag medger. Den sista låg det kanske ett korn sanning i. Har nog druckit lite för många bärs med min polare Jack D på sistone - because of stuff, men jag hällde ut resten av skiten. Men kriminell? Wtf. Så när jag sa att jag har jobbat som barista, lokalvårdare, personalansvarig, vaktmästare, florist, butiksbiträde och haft eget företag and shit, så blev de aspaffa. ..Det mest brottsliga jag har gjort är nog att sno en tablettask på Hamrins Café när jag var 4 bast, men då fattade jag inte att man var tvungen att betala så morsan tvingade mig att gå tillbaka, lämna den och be om ursäkt. x) 13 jan, 2016 17:02 |
|
Borttagen
|
AAAAAAAAAH, ska se The Hateful Eight nu. Så mycket förhoppningar, så mycket pepp. :'
13 jan, 2016 17:08 |
|
Amaanda
Elev |
Någon som har tips på hur man effektivt blir frisk snabbt? Har huvudvärk, feber, yrsel samt ont i kroppen.
Det är nämligen JÄTTEVIKTIGT att jag inte är sjuk på fredag! ;'(
13 jan, 2016 17:39 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Amaanda: Någon som har tips på hur man effektivt blir frisk snabbt? Har huvudvärk, feber, yrsel samt ont i kroppen. Det är nämligen JÄTTEVIKTIGT att jag inte är sjuk på fredag! ;'( Drick vatten, sov mycket... har du provat nån huvudvärkstablett? Annars finns ett recept på varmvatten som när du ska göra de, saft från en halv citron och honung den brukar alltid jag ta och jag mår faktiskt lite bättre då! Hoppas det hjälper och hoppas du blir frisk!
13 jan, 2016 17:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Amaanda: Om du tar dig lugnt och sover,driker vatten och kanske läser blir du nog frisk direkt.(fukar för mig)Någon som har tips på hur man effektivt blir frisk snabbt? Har huvudvärk, feber, yrsel samt ont i kroppen. Det är nämligen JÄTTEVIKTIGT att jag inte är sjuk på fredag! ;'( 13 jan, 2016 17:45 |
|
Amaanda
Elev |
Skrivet av Holytail: Tack vad gulligt!Skrivet av Amaanda: Någon som har tips på hur man effektivt blir frisk snabbt? Har huvudvärk, feber, yrsel samt ont i kroppen. Det är nämligen JÄTTEVIKTIGT att jag inte är sjuk på fredag! ;'( Drick vatten, sov mycket... har du provat nån huvudvärkstablett? Annars finns ett recept på varmvatten som när du ska göra de, saft från en halv citron och honung den brukar alltid jag ta och jag mår faktiskt lite bättre då! Hoppas det hjälper och hoppas du blir frisk! Huvudvärkstabletter äter jag så ofta jag får, men det där receptet har jag inte testat! Får ta och göra det! Tack snälla! Romione: Tack till dig med! Kan inte läsa dock, vilket suger. Är alldeles för yr för det. Men har lyckats titta på något avsnitt av en serie i alla fall!
13 jan, 2016 17:48 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Amaanda: Skrivet av Holytail: Tack vad gulligt!Skrivet av Amaanda: Någon som har tips på hur man effektivt blir frisk snabbt? Har huvudvärk, feber, yrsel samt ont i kroppen. Det är nämligen JÄTTEVIKTIGT att jag inte är sjuk på fredag! ;'( Drick vatten, sov mycket... har du provat nån huvudvärkstablett? Annars finns ett recept på varmvatten som när du ska göra de, saft från en halv citron och honung den brukar alltid jag ta och jag mår faktiskt lite bättre då! Hoppas det hjälper och hoppas du blir frisk! Huvudvärkstabletter äter jag så ofta jag får, men det där receptet har jag inte testat! Får ta och göra det! Tack snälla! Varsegod! Och om du nu bara är lite sjuk på Fredag kanske du kan gå ändå? Eller det är klart! Det beror på vad du ska göra. Men när jag blev sjuk på lucian så fick jag komma (om jag orkade) Sjunga och gå hem igen! Nu vet inte jag din situation så jag vet ju inte riktigt. Men hoppas receptet funkar och hoppas du blir frisk
13 jan, 2016 17:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Amaanda: hoppas att du blir frisk så fort som möjligt.Skrivet av Holytail: Tack vad gulligt!Skrivet av Amaanda: Någon som har tips på hur man effektivt blir frisk snabbt? Har huvudvärk, feber, yrsel samt ont i kroppen. Det är nämligen JÄTTEVIKTIGT att jag inte är sjuk på fredag! ;'( Drick vatten, sov mycket... har du provat nån huvudvärkstablett? Annars finns ett recept på varmvatten som när du ska göra de, saft från en halv citron och honung den brukar alltid jag ta och jag mår faktiskt lite bättre då! Hoppas det hjälper och hoppas du blir frisk! Huvudvärkstabletter äter jag så ofta jag får, men det där receptet har jag inte testat! Får ta och göra det! Tack snälla! Romione: Tack till dig med! Kan inte läsa dock, vilket suger. Är alldeles för yr för det. Men har lyckats titta på något avsnitt av en serie i alla fall! 13 jan, 2016 17:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen