@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Winonababe: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Winonababe: Skrivet av Frivolt: Ska jag sminka mig och sedan ta lite selfies? Nu alltså! ska jag? ;O Jag är trött men min kreativa sida är väldigt stor just nu x) Kör hårt! Tror det får bli imorgon istället!! Fastnade med att spamma en person med Doctor WHo gifs på twitter! Hahaha, relaterar Haha jaaa det är så roligt x) Förstår inte riktigt hur de utan en fandom kan överleva 13 jan, 2016 10:48 |
|
Borttagen
|
Somnade som ett litet barn på bussen. Vaknade halvvägs till Svängsta.
Morgonpromenader är alltid nyttigt. >_<' 13 jan, 2016 11:52 |
|
Borttagen
|
Jag har gjort 371 st instuderingskort och har ändå skippat några avsnitt och hoppas på att det där kommer frågor som går att besvara utan plugg. Tentan är imorgon. Nu ska jag nöta in korten. Wih!
13 jan, 2016 12:34 |
|
Borttagen
|
13 jan, 2016 12:44 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag vet inte varför jag är såhär trött? Sommade tidigare än vanligt. Skulle gått till skolan men har bara sovit istället. Har sovit i ca 11 timmar sammanlagt och är fortfarande trött. Min kompis vill umgås när hon slutat men jag vill helst.. fortsätta sova >_<
13 jan, 2016 13:17 |
|
Borttagen
|
Jag vet vem jag ska klä ut mig till på Halloween! Och det är bara Januari! xD
13 jan, 2016 13:44 |
|
Vetauriel
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vetauriel: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vetauriel: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vetauriel: Imorgon ska jag med min tissetatt till veterinären och kolla om hon har diabetes ;__; oh damn Det var ännu värre. Njursvikt ;________; Nu går hon på specialdiet så får vi se om det blir bättre, alltså jag vet inte vad jag ska göra om hon dör jag kommer fan också dö ;__; Fy sjutton, jag beklagar Dom kunde inte se om njurarna bara lagt av sådär eller om det kanske är sköldkörtelproblem bakom, får fler provsvar på torsdag. Änsålänge mår hon bra, hon är lite trött bara och dricker sjukt mycket, men jag hoppas hon klarar sig ett litet tag till iaf. Vill inte ha för mycket förhoppningar. hur gammal är hon? Jo, tyvärr är det ju nått man skriver upp på när man skaffar dom, att hålla dom i tassen när dom tar sina sista andetag. Tyvärr är det också det pissigaste man kan göra i princip. jo, det var enda som märktes på pelle. han var fruktansvärt trött, somnade sittande i princip hela tiden Hon är inte så gammal, lite drygt 8 år bara Nån måste avla fram en katt som lever i 50 år. Seriöst.
13 jan, 2016 14:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vet vem jag ska klä ut mig till på Halloween! Och det är bara Januari! xD Who? o.o 13 jan, 2016 14:49 |
|
Borttagen
|
13 jan, 2016 14:49 |
|
HermioneHäst
Elev |
13 jan, 2016 14:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen