@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
12 jan, 2016 22:50 |
|
Winonababe
Elev |
Har nyss startat ett band med en nära vän till mig.
Nu kommer bara det svåraste; värva bandmedlemmar. Ugh SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
12 jan, 2016 22:53 |
|
Frivolt
Elev |
Ska jag sminka mig och sedan ta lite selfies?
Nu alltså! ska jag? ;O Jag är trött men min kreativa sida är väldigt stor just nu x) 12 jan, 2016 22:55 |
|
Winonababe
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ska jag sminka mig och sedan ta lite selfies? Nu alltså! ska jag? ;O Jag är trött men min kreativa sida är väldigt stor just nu x) Kör hårt! SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
12 jan, 2016 22:58 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Åh gud vad jag känner igen mig! Jag är 25 men skulle säkert kunna tas för 15-16 utan smink och klädd i typ hoodtröja. xD Får ofta höra folk som säger saker i stil med: Va jag trodde du var yngre? Är inte du typ 18, 19, 20 ?? Eh, nej jag var 20 för fem år sen.. x) Vi får tänka att när alla andra börjar se slitna och gamla ut, så kommer vi gå runt och vara jättefräscha. ^^ Du var jättefin i smink också btw, men man ska ju inte behöva ha smink om man inte vill! Folk ska acceptera ens ålder ändå. Och som du säger så finns det roligare saker att prata om. : ) 12 jan, 2016 23:21 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Winonababe: Skrivet av Frivolt: Ska jag sminka mig och sedan ta lite selfies? Nu alltså! ska jag? ;O Jag är trött men min kreativa sida är väldigt stor just nu x) Kör hårt! Tror det får bli imorgon istället!! Fastnade med att spamma en person med Doctor WHo gifs på twitter! 12 jan, 2016 23:25 |
|
Meowsy
Elev |
13 jan, 2016 01:28 |
|
Obliviate_
Elev |
när man jobbar inom vården, är nyvaken o får ett sms med texten "Dom klarar natten" så tänker man inte på det avsändaren av smset syftade på... just sayin..
13 jan, 2016 08:08 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: I feel ya. Jobbar som lärarlärling på en gymnasieskola, vet inte hur många (både elever och lärare) som misstagit mig för en elev. Men man får bara sträcka på sig och gå med självförtroende, så står man ut bland eleverna iaf, haha. Sen är jag ju bara fyra år äldre än treorna, så det plus ungt utseende, så kan jag väl förstå att jag misstas för en av dem. Och använder inte heller smink, har aldrig gjort. Brukar fundera på varför det blev så. Varför började inte jag sminka mig när alla mina jämnåriga tjejkompisar började? Är jag så annorlunda? För som du säger är ju normen att sminka sig som tjej. Och kan inte komma ihåg att jag gjorde ett aktivt val att inte börja, det bara blev så. Aja, bryr mig egentligen inte, är väldig nöjd med mig själv som jag är! ^^ Och superbra video! ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 13 jan, 2016 09:32 |
|
Winonababe
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Winonababe: Skrivet av Frivolt: Ska jag sminka mig och sedan ta lite selfies? Nu alltså! ska jag? ;O Jag är trött men min kreativa sida är väldigt stor just nu x) Kör hårt! Tror det får bli imorgon istället!! Fastnade med att spamma en person med Doctor WHo gifs på twitter! Hahaha, relaterar SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
13 jan, 2016 09:44 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen