@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 12 jan, 2016 18:07 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
12 jan, 2016 18:39 |
|
Frivolt
Elev |
Har ni nån gång när ni sett film undrat hur folk kan gömma sig eller försvinna från platsen så otroligt fort? Bara på några sekunder lixom!! Hur gör dom?
Själv hade jag typ tagit flera minutrar på mig att ens hitta ett gömställe som är okej, och att ta mig därifrån skulle jag nog inte klarat utan att bli upptäckt! Btw så tänkte jag pröva detta, se om det funkar 12 jan, 2016 18:56 |
|
Vetauriel
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vetauriel: Imorgon ska jag med min tissetatt till veterinären och kolla om hon har diabetes ;__; oh damn Det var ännu värre. Njursvikt ;________; Nu går hon på specialdiet så får vi se om det blir bättre, alltså jag vet inte vad jag ska göra om hon dör jag kommer fan också dö ;__;
12 jan, 2016 19:07 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Vetauriel: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vetauriel: Imorgon ska jag med min tissetatt till veterinären och kolla om hon har diabetes ;__; oh damn Det var ännu värre. Njursvikt ;________; Nu går hon på specialdiet så får vi se om det blir bättre, alltså jag vet inte vad jag ska göra om hon dör jag kommer fan också dö ;__; 12 jan, 2016 19:16 |
|
Vetauriel
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vetauriel: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vetauriel: Imorgon ska jag med min tissetatt till veterinären och kolla om hon har diabetes ;__; oh damn Det var ännu värre. Njursvikt ;________; Nu går hon på specialdiet så får vi se om det blir bättre, alltså jag vet inte vad jag ska göra om hon dör jag kommer fan också dö ;__; Fy sjutton, jag beklagar Dom kunde inte se om njurarna bara lagt av sådär eller om det kanske är sköldkörtelproblem bakom, får fler provsvar på torsdag. Änsålänge mår hon bra, hon är lite trött bara och dricker sjukt mycket, men jag hoppas hon klarar sig ett litet tag till iaf. Vill inte ha för mycket förhoppningar.
12 jan, 2016 19:25 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: varför är det så svårt att ha snygga ögonbryn i cri SOMEONE SAID IT 12 jan, 2016 19:27 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Borttagen: varför är det så svårt att ha snygga ögonbryn i cri Feel u. The struggle is real.
12 jan, 2016 19:28 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Vetauriel: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vetauriel: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vetauriel: Imorgon ska jag med min tissetatt till veterinären och kolla om hon har diabetes ;__; oh damn Det var ännu värre. Njursvikt ;________; Nu går hon på specialdiet så får vi se om det blir bättre, alltså jag vet inte vad jag ska göra om hon dör jag kommer fan också dö ;__; Fy sjutton, jag beklagar Dom kunde inte se om njurarna bara lagt av sådär eller om det kanske är sköldkörtelproblem bakom, får fler provsvar på torsdag. Änsålänge mår hon bra, hon är lite trött bara och dricker sjukt mycket, men jag hoppas hon klarar sig ett litet tag till iaf. Vill inte ha för mycket förhoppningar. hur gammal är hon? Jo, tyvärr är det ju nått man skriver upp på när man skaffar dom, att hålla dom i tassen när dom tar sina sista andetag. Tyvärr är det också det pissigaste man kan göra i princip. jo, det var enda som märktes på pelle. han var fruktansvärt trött, somnade sittande i princip hela tiden 12 jan, 2016 19:35 |
|
LolFeelings
Elev |
Det är någon som skrivit på tradera att "Jag är en seriöst säljare". Produkten de säljer är inte äkta.
12 jan, 2016 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen