@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det känns konstigt att varje människa har en attraktion mellan varandra. Man kan räknar ut attraktionen mellan mig och min katt som är 15 meter ifrån mig just nu. Det är så sjukt! Man kan räkna ut hur liten attraktionen är mellan mig och en kändis på andra sidan jorden. Den känns ju mer logiskt med attraktionen med jorden eftersom dess attraktion är så stor. Men att det finns en attraktion mellan alla bladen i träden känns så konstigt.
Sedan är det ännu konstigare att man kan skriva ut det i en så enkel formel F= (G * m1 * m2) / ( r^2) G= 6,67*10^(-11) m1= massa för ena kroppen m2= massa för andra kroppen r= radien mellan kropparna i meter Jag kommer sakna fysiken väldigt mycket. Visst, fysiken var ett av de svåraste ämnena men vår lärare gjorde det roligt att lära sig allting. Min favoritdel var kaströrelse, att till exempel räkna ut hur lång en pool skulle vara om trampolinen är 15 meter hög och usain bolt ska kunna ta sats så snabbt han kan och landa säkert i vattnet och inte träffa kanten. 12 jan, 2016 11:36 |
|
Frivolt
Elev |
Mooorning!
12 jan, 2016 11:50 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Ska äntligen få träffa killen jag gillar igen efter tre veckor! Vi ska ses senare ikväll, jag vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv, haha... Är nervös och glad och pirrig och jag känner mig som jag vore typ 14 och kär för första gången igen. Vet inte vad som tagit till mig, haha. Ska göra middag nu, vi ska ses efter det (adfniudsgf) Självklart är han inte intresserad längre, trots att det var han som erkände sina känslor för mig först... jag hade ställt in mig på att det skulle bli så här, men tillät mig själv hoppas igår för att han ändå verkade taggad på att ses. Så dumt av mig. Ser så fram emot att sitta bredvid honom på varje rep nu resten av våren med start ikväll! Wo-fucking-ho... ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 12 jan, 2016 14:26 |
|
Frivolt
Elev |
Fick Magnus Englunds (idol) autograf igår x) har aldrig träffat honom dock (iaf inte än) men ändå
^^ hoppas han blir en storstjärna nu 12 jan, 2016 14:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Fick Magnus Englunds (idol) autograf igår x) har aldrig träffat honom dock (iaf inte än) men ändå ^^ hoppas han blir en storstjärna nu Fattar ärligt talat inte hur fan han kunde vinna. Edit: Ojdå nu pratar jag visst om fel person! xDD Fail!! Blandar av någon anledning alltid ihop Magnus och Martin... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jan, 2016 16:00
Detta inlägg ändrades senast 2016-01-12 kl. 16:03
|
|
Borttagen
|
jag är med en kompis!!!! Kuuule!
12 jan, 2016 16:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Fick Magnus Englunds (idol) autograf igår x) har aldrig träffat honom dock (iaf inte än) men ändå ^^ hoppas han blir en storstjärna nu Fattar ärligt talat inte hur fan han kunde vinna. Edit: Ojdå nu pratar jag visst om fel person! xDD Fail!! Blandar av någon anledning alltid ihop Magnus och Martin... Snarare: Fattar inte hur han INTE kunde vinna ;O xD Haha 12 jan, 2016 16:05 |
|
Borttagen
|
varför är det så svårt att ha snygga ögonbryn i cri
12 jan, 2016 16:05 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Fick Magnus Englunds (idol) autograf igår x) har aldrig träffat honom dock (iaf inte än) men ändå ^^ hoppas han blir en storstjärna nu Fattar ärligt talat inte hur fan han kunde vinna. Edit: Ojdå nu pratar jag visst om fel person! xDD Fail!! Blandar av någon anledning alltid ihop Magnus och Martin... Snarare: Fattar inte hur han INTE kunde vinna ;O xD Haha Tyckte han åkte ut alldeles för tidigt... ett bra tag skulle han vart kvar iaf. Det ska bli intressant med den nya juryn. Fast jag gillar inte riktigt hon som tar Alexanders plats typ. Hon är irriterande. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jan, 2016 16:10 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Fick Magnus Englunds (idol) autograf igår x) har aldrig träffat honom dock (iaf inte än) men ändå ^^ hoppas han blir en storstjärna nu Fattar ärligt talat inte hur fan han kunde vinna. Edit: Ojdå nu pratar jag visst om fel person! xDD Fail!! Blandar av någon anledning alltid ihop Magnus och Martin... Snarare: Fattar inte hur han INTE kunde vinna ;O xD Haha Tyckte han åkte ut alldeles för tidigt... ett bra tag skulle han vart kvar iaf. Tycker verkligen jag med ;O så himla sämst!! Aja, hoppas han lyckas hitta nått skivbolag eller så så han kan fortsätta med musiken 12 jan, 2016 16:11 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen