@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Råkade just skicka en gilla-markering i en gruppchatt när jag skulle stänga ner den... sen hör man bara hur de plingar till i kompisens mobil och man ba uuups
11 jan, 2016 22:58 |
|
Frivolt
Elev |
Alltså Phoebe och Daisy Tomlinson är så himla söta ^^ haha!!
Och de höll på med gymnastik! Alltså himlans coolt!! Vildvittra Jag hade det där med socialt umgänge, lägenhet och studier en gång i tiden xD Men det har jag absolut inte nu Well - vi får jobba påt 12 jan, 2016 00:20 |
|
Chaemy
Elev |
Jag har försökt sova i mycket mer än en timma. Men min lillasyster hostar röven av sig och mina föräldrar promenerar omkring i huset hela jävla tiden. Jag kan inte använda öronproppar för då väcker inte väckarklockan mig på morgonen. Önskade mig en särskild väckarklocka som skulle lösa liknande problem men den fick jag inte, jag fick en annan.
12 jan, 2016 00:56 |
|
Borttagen
|
12 jan, 2016 01:05 |
|
Meowsy
Elev |
God damn it.
Jag kollade igenom gamla bilder som togs 8-9 år sedan och jag började storgråta som fan eftersom tiden har gått så snabbt. Spoiler: Tryck här för att visa!
12 jan, 2016 01:20 |
|
Trezzan
Elev |
Mellan tionde januari och elfte januari, på 24h så skrev jag tiotusen ord i word på en fanfiction. Vad HÄNDE DÄR. WHAT ARE THOSE WORDS?!?!? WHAT
allt verkar gå bra nu!?!?!?
12 jan, 2016 06:45 |
|
Winonababe
Elev |
Skrivet av Borttagen: ..Bet mig i kinden. Slet till i kindpiercingen så att jag bet loss en bit av kinden, så det blöder som f*n ur käften nu. Det gjorde inte ont. Inte alls. . .. ... .............. !!!!HMPFL AAJ JISSES SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
12 jan, 2016 07:45 |
|
Luna Chang
Elev |
Alltså vad kan man skriva ett reportage om?
Jag har varken idéer eller motivation till det här. Hej 12 jan, 2016 09:16 |
|
Borttagen
|
Jag borde klä på mig då vi ska åka hämta mina syskon från flygplatsen om en halvtimme... vad gör jag? Gör fucking armband.
12 jan, 2016 09:23 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Måste vända dygnet rätt igen snart.. sitter på lektionen och kan, inte, hålla mig vaken ._.
12 jan, 2016 09:43 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen