@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Oskan
Elev |
Installera INTE ett nytt spel mitt i tentaveckan... Inte för att jag någonsin skulle göra det... ... Fudge...
"May the force be equal to mass times acceleration" 11 jan, 2016 21:35 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Försökte se det framför mig, men insåg att jag aldrig sett dig i det o.O nu är jag brunett igen shit vad konstigt det känns (men jag är säker på att du ser lika flawless ut med det som allt annat!)
11 jan, 2016 21:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Det är fyra eller fem år sedan jag var det sist tror jag??? Så det är inte så konstigt hahaSkrivet av Borttagen: Försökte se det framför mig, men insåg att jag aldrig sett dig i det o.O nu är jag brunett igen shit vad konstigt det känns (men jag är säker på att du ser lika flawless ut med det som allt annat!) Tack ♥33 11 jan, 2016 21:49 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag är ganska trött nu vilket är lite konstigt eftersom jag steg upp tolv idag. Men det är helt bra också så kanske jag får sömn någorlunda i tid eftersom jag ska upp så tidigt imorgon
11 jan, 2016 21:51 |
|
Jessica Tonks
Elev |
11 jan, 2016 21:54 |
|
Vildvittra
Elev |
Att värma upp ett par av Ikeas grönsaksbollar i mikron är en enkel men jävligt god middag och kvällste till det :3
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jan, 2016 21:59 |
|
LolFeelings
Elev |
"Välkomna tillbaka till skolan. Imorgon ska ni ha studiebesök på reningsverket."
...really? Det kommer bli riktigt trevligt.
11 jan, 2016 22:20 |
|
Vetauriel
Elev |
11 jan, 2016 22:24 |
|
Vildvittra
Elev |
På måndag nästa vecka fyller jag 25 och firar det med tandläkarbesök
Det värsta är dock att jag blir så gammal. En fjärdedel av mitt liv har gått (Tänkte bli exakt 100 år alltså Men ingen lägenhet och inget annat som skulle kunna kallas socialt umgänge av allvarligare karaktär "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jan, 2016 22:24 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Vetauriel: Imorgon ska jag med min tissetatt till veterinären och kolla om hon har diabetes ;__; oh damn 11 jan, 2016 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen