Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21961 21962 21963 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Oskan
Elev

Avatar


Installera INTE ett nytt spel mitt i tentaveckan... Inte för att jag någonsin skulle göra det... ... Fudge...

"May the force be equal to mass times acceleration"

11 jan, 2016 21:35

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
nu är jag brunett igen shit vad konstigt det känns
Försökte se det framför mig, men insåg att jag aldrig sett dig i det o.O
(men jag är säker på att du ser lika flawless ut med det som allt annat!)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

11 jan, 2016 21:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
nu är jag brunett igen shit vad konstigt det känns
Försökte se det framför mig, men insåg att jag aldrig sett dig i det o.O
(men jag är säker på att du ser lika flawless ut med det som allt annat!)
Det är fyra eller fem år sedan jag var det sist tror jag??? Så det är inte så konstigt haha

Tack ♥33

11 jan, 2016 21:49

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag är ganska trött nu vilket är lite konstigt eftersom jag steg upp tolv idag. Men det är helt bra också så kanske jag får sömn någorlunda i tid eftersom jag ska upp så tidigt imorgon

11 jan, 2016 21:51

Jessica Tonks
Elev

Avatar

+1


Imorgon tänker jag unna mig att köpa en riktigt god macka och varm choklad! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

11 jan, 2016 21:54

Vildvittra
Elev

Avatar


Att värma upp ett par av Ikeas grönsaksbollar i mikron är en enkel men jävligt god middag och kvällste till det :3

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

11 jan, 2016 21:59

LolFeelings
Elev

Avatar


"Välkomna tillbaka till skolan. Imorgon ska ni ha studiebesök på reningsverket."

...really? Det kommer bli riktigt trevligt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

11 jan, 2016 22:20

Vetauriel
Elev

Avatar


Imorgon ska jag med min tissetatt till veterinären och kolla om hon har diabetes ;__;

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fa5593bc504c1d5a6f7ae33b208c3dc89%2Ftumblr_o1b5jqPk3m1t4kk4jo1_500.gif

11 jan, 2016 22:24

Vildvittra
Elev

Avatar


På måndag nästa vecka fyller jag 25 och firar det med tandläkarbesök

Det värsta är dock att jag blir så gammal. En fjärdedel av mitt liv har gått (Tänkte bli exakt 100 år alltså ). Jag har inte uppnått något ännu! Eller jo det har jag väl som utbildning och jobb.
Men ingen lägenhet och inget annat som skulle kunna kallas socialt umgänge av allvarligare karaktär

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

11 jan, 2016 22:24

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Vetauriel:
Imorgon ska jag med min tissetatt till veterinären och kolla om hon har diabetes ;__;


oh damn Håller tummarna för att hon inte har det.

11 jan, 2016 22:41

1 2 3 ... 21961 21962 21963 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.