Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21960 21961 21962 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Ella01:
Skrivet av Borttagen:
Min novell ska vara inne på onsdag och jag har inte ens kommit hälften på den och den är så dålig Jag vet inte vad jag ska göra


Får man läsa?

visst

11 jan, 2016 19:05

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Ella01:
Skrivet av Frivolt:
Kan man skriva en fic om två IRL-personer som man shippar? x) (alltså inte kändisar)


Tänkte göra det, planerade idag med mina vänner. Så ja, det kan man


haha awesome DÅ vet jag!! Ska nog göra det ahah!!

11 jan, 2016 19:17

Corazon
Elev

Avatar


Varför har jag inte upptäckt Melissa Horn tidigare?! Så bra ju.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fb85dadd6a3ed1a31c307a274bcaee418%2Ftumblr_oh1oarreOx1sjhtm9o1_500.gif

11 jan, 2016 19:25

Borttagen

Avatar


Jag måste sluta köpa en massa skinnyjeans. ;w;

11 jan, 2016 19:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag måste sluta köpa en massa skinnyjeans. ;w;


Och..varför det!?

: O

11 jan, 2016 20:21

Qlql
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Qlql:
Grattis på födelsedagen till mig själv. Ja må jag leva....




Grattis i efterskott!!


Tack

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdetectiveananas.d.e.pic.centerblog.net%2Fnocnh9xz.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FReasonableDeafeningAmethystsunbird-size_restricted.gif

11 jan, 2016 20:27

Fjalar
Elev

Avatar


Seriously, det kommer vara is överallt imorgon. Och jag har inte sovmorgon. Alternativ: 1) Leda cykeln (tar minst 40 min) och antagligen halka. 2) Gå utan cykeln (tar minst 50 min) och antagligen bara halka lite. 3) Cykla och antagligen halka på ett läskigt sätt. 4) Stanna hemma och gråta.


..
Fast det är rätt häftigt att tappa kontrollen sådär, ändå. Skrapa glasögonen i marken så att bågen blir silvrig. Lämna ett ärr på jeansen. Känna att man lever. Känna att man har klarat av något den dagen.

11 jan, 2016 20:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste sluta köpa en massa skinnyjeans. ;w;


Och..varför det!?

: O

Jag har en konstig böjning och köper alltid saker jag finner fula och skinnyjeans så nu börjar jag få slut på kläder som ser mer "normala" ut och skinnyjeans ihop med sköldpaddsmönstrad skjorta fungerar inte i alla sammanhang. :3
Jag ser ut som en jätteliten fjortonåring som inte köpt nya kläder sedan han var nio för att all hans tid tas upp av CoD.

11 jan, 2016 20:35

Borttagen

Avatar


nu är jag brunett igen shit vad konstigt det känns

11 jan, 2016 21:05

Hedwig96
Elev

Avatar


Då hade man första skoldagen i år avklarad

11 jan, 2016 21:33

1 2 3 ... 21960 21961 21962 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.