@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Winonababe: Skrivet av TheFifthMarauder: Alla som tjatat om vintern: Här har ni den! Slask, is och mulet med lite snö här och där. En typisk svensk vinter i Nordvästra Småland. Same here in Göteborg. Ugh *ryser och ruggar* Det enda bra med vintern är när den är över.
11 jan, 2016 17:20 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har gått 20 000 steg idag för att få en medalj i en app. Det står nu att jag har gått mer än 20 000 men ändå får jag inte medaljen!! :C Damn it. Jag hoppas den inser det innan dagen tar slut. Annars får du ge dig en mental medalj ^^ 11 jan, 2016 17:20 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Frivolt Ja.. Massvis med piggelin! "The girl who waited", tänkte jag se nu. Säsong 6, avsnitt 10.. Har tittat om en massa avsnitt med Matt Smith på sistone, men avsnitten med David Tennant is to prefer, haha. He's a great actor. Awesome Ooh!! Eller jo ;O kanske! Kanske jag gör ;O äre det med Pandora och typ öh Little Amy? ^^ De åker till planeten Apalapucia, men den har försatts i karantän och Amy hamnar i en annan tidsström så att hon åldras typ.. skitfort. ^^ JAAAA!! NU vet jag vilken du menar 11 jan, 2016 17:22 |
|
Borttagen
|
Den av mig efterlängtade samhälle/genuskursen började idag. Läraren är awesome! Jag är så pepp!!!
Och jag lånade kursboken på biblioteket. Trodde fler i klassen skulle komma på samma tanke men det var ingen konkurrens alls Var även på jobbet första gången efter jullovet, det var roligt också! Är så tacksam över mitt extrajobb! 11 jan, 2016 17:24 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Ska äntligen få träffa killen jag gillar igen efter tre veckor! Vi ska ses senare ikväll, jag vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv, haha... Är nervös och glad och pirrig och jag känner mig som jag vore typ 14 och kär för första gången igen.
Vet inte vad som tagit till mig, haha. Ska göra middag nu, vi ska ses efter det (adfniudsgf) ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 11 jan, 2016 17:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Har gått 20 000 steg idag för att få en medalj i en app. Det står nu att jag har gått mer än 20 000 men ändå får jag inte medaljen!! :C Damn it. Jag hoppas den inser det innan dagen tar slut. Annars får du ge dig en mental medalj ^^ Men man vill ju samtidigt skryta litegrann för alla vänner på appen att man kan gå dubbelt så många steg som dem! ;D 11 jan, 2016 17:49 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Frivolt: Kan man skriva en fic om två IRL-personer som man shippar? x) (alltså inte kändisar) Tänkte göra det, planerade idag med mina vänner. Så ja, det kan man ✩✩✩ 11 jan, 2016 18:41 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Väldigt trevligt att klassen jag var vikarie för i sju veckor före jul blev glada att se mig igen, nu när det visst blev så att jag får hoppa in som vikarie igen januari ut. Men eftersom jag fick reda på det i fredags, så har jag ju inte hunnit planera direkt vad de ska få göra, så la upp två alternativ som de fick välja emellan. Yeah, de ville såklart inte göra något... "titta på film". Det här måste vara den mest omotiverade, livlösa, negativa klass jag träffat. De är snälla och gör det de ska, men det är seriöst som att prata med en vägg. Noll respons. Well, jag tror det är rätt vanligt. Min klass består till stor del av ambitiösa elever, men när lärarna ställer en fråga möts de oftast av tystnad och orörliga ansikten. De lärare som svarar på sina egna frågor (alternativt pekar ut folk, en efter en, och frågar om de kan svara) är bäst. Annars blir det en tröttsam tystnad. dx Jisses, jag måste verkligen försöka svara mer. 11 jan, 2016 18:55 |
|
Borttagen
|
Min novell ska vara inne på onsdag och jag har inte ens kommit hälften på den och den är så dålig
11 jan, 2016 18:58 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min novell ska vara inne på onsdag och jag har inte ens kommit hälften på den och den är så dålig Får man läsa? ✩✩✩ 11 jan, 2016 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen