@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tenta på torsdag och jag började än en gång försent. SMART.
11 jan, 2016 13:43 |
|
regn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av regn: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skolan börjar för tidigt... Can't do this. Jag börjar imorgon, halv två vad sent Ja, har bara en lektion. Dock så måste jag ta en buss som är framme elva, så hål, kul :-) L'Amour et Psyché ![]() ![]()
11 jan, 2016 14:10 |
|
Winonababe
Elev |
Jag har 26 min kvar på min lektion och jag pallar seriöst inte, min lärare hal felkönat mig tre gånger under den senaste timman.
SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
11 jan, 2016 14:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winonababe: Jag har 26 min kvar på min lektion och jag pallar seriöst inte, min lärare hal felkönat mig tre gånger under den senaste timman. Har du sagt ifrån ?? För tänker alla kan ju inte veta det där med fler kön. 11 jan, 2016 14:37 |
|
Winonababe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Winonababe: Jag har 26 min kvar på min lektion och jag pallar seriöst inte, min lärare hal felkönat mig tre gånger under den senaste timman. Har du sagt ifrån ?? För tänker alla kan ju inte veta det där med fler kön. Jag har sagt ifrån minst två gånger. "Nej, Vín.", "Nej, hen" SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
11 jan, 2016 14:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winonababe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Winonababe: Jag har 26 min kvar på min lektion och jag pallar seriöst inte, min lärare hal felkönat mig tre gånger under den senaste timman. Har du sagt ifrån ?? För tänker alla kan ju inte veta det där med fler kön. Jag har sagt ifrån minst två gånger. "Nej, Vín.", "Nej, hen" Efter minst 2 gånger borde ju man ha förstått tycker man 11 jan, 2016 14:42 |
|
Winonababe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Winonababe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Winonababe: Jag har 26 min kvar på min lektion och jag pallar seriöst inte, min lärare hal felkönat mig tre gånger under den senaste timman. Har du sagt ifrån ?? För tänker alla kan ju inte veta det där med fler kön. Jag har sagt ifrån minst två gånger. "Nej, Vín.", "Nej, hen" Efter minst 2 gånger borde ju man ha förstått tycker man Ja, verkligen. SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
11 jan, 2016 14:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winonababe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Winonababe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Winonababe: Jag har 26 min kvar på min lektion och jag pallar seriöst inte, min lärare hal felkönat mig tre gånger under den senaste timman. Har du sagt ifrån ?? För tänker alla kan ju inte veta det där med fler kön. Jag har sagt ifrån minst två gånger. "Nej, Vín.", "Nej, hen" Efter minst 2 gånger borde ju man ha förstått tycker man Ja, verkligen. För annars är din lärare glömsk. 11 jan, 2016 15:02 |
|
LolFeelings
Elev |
Efter en dag i skolan har nu den där känslan satt sig i kroppen igen. Ugh. Den saknade jag definitivt inte.
11 jan, 2016 16:05 |
|
Borttagen
|
11 jan, 2016 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen