@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Jag borde skaffa mig en mer fungerande dygnsrytm....fast det e ju tråkigt ;O Boooring
11 jan, 2016 12:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av regn: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skolan börjar för tidigt... Can't do this. Jag börjar imorgon, halv två vad sent 11 jan, 2016 12:36 |
|
Borttagen
|
Haft ont i bakhuvudet i över en månad nu. Men eftersom det gör mest ont på "utsidan" och på morgonen antar jag att det är min sovställning som spökar och att det är muskulärt. Börjar dock bli väldigt less och så börjar hypokondriska tankar ändå dyka upp.
Kanske ska köpa en sån där awesome kudde och testa ett par nätter. Plus kanske massera ut lite knutar i axeln/ryggen. 11 jan, 2016 12:37 |
|
Borttagen
|
- Han kan bota allt. Han kan se på folk vad det är för fel och sen bota det.
- Har han botat något speciellt? - Cancer.. -... - Aids! Han botade en från aids. - Och hur vet du det? - Han berättade det.. JA MEN DÅ SÅ. Hahaha. Det ska bli.. ehm.. speciellt.. att träffa denna kringresande, aidsbotande.. doktor. Det är en av farsans många.. privata läkare". Sist tog han ut mig mitt i en skog till en tant som skulle bota min astma. x) med egentillverkade.. typ sockerpiller. 11 jan, 2016 12:46 |
|
Epiphany
Elev |
Jag har tenta (prov) på en lördag (Y)
11 jan, 2016 13:09 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Epiphany: Jag har tenta (prov) på en lördag (Y) Det har jag också haft! Alltid lika roligt...eller inte! 11 jan, 2016 13:10 |
|
Borttagen
|
11 jan, 2016 13:17 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Väldigt trevligt att klassen jag var vikarie för i sju veckor före jul blev glada att se mig igen, nu när det visst blev så att jag får hoppa in som vikarie igen januari ut.
Men eftersom jag fick reda på det i fredags, så har jag ju inte hunnit planera direkt vad de ska få göra, så la upp två alternativ som de fick välja emellan. Yeah, de ville såklart inte göra något... "titta på film". Det här måste vara den mest omotiverade, livlösa, negativa klass jag träffat. De är snälla och gör det de ska, men det är seriöst som att prata med en vägg. Noll respons. ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 11 jan, 2016 13:31 |
|
Winonababe
Elev |
11 jan, 2016 13:39 |
|
Frivolt
Elev |
Kan man skriva en fic om två IRL-personer som man shippar? x) (alltså inte kändisar)
11 jan, 2016 13:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen