Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21956 21957 21958 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Jag borde skaffa mig en mer fungerande dygnsrytm....fast det e ju tråkigt ;O Boooring

11 jan, 2016 12:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av regn:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skolan börjar för tidigt... Can't do this.


Jag börjar imorgon, halv två

vad sent

11 jan, 2016 12:36

Borttagen

Avatar


Haft ont i bakhuvudet i över en månad nu. Men eftersom det gör mest ont på "utsidan" och på morgonen antar jag att det är min sovställning som spökar och att det är muskulärt. Börjar dock bli väldigt less och så börjar hypokondriska tankar ändå dyka upp.

Kanske ska köpa en sån där awesome kudde och testa ett par nätter. Plus kanske massera ut lite knutar i axeln/ryggen.

11 jan, 2016 12:37

Borttagen

Avatar


- Han kan bota allt. Han kan se på folk vad det är för fel och sen bota det.
- Har han botat något speciellt?
- Cancer..
-...
- Aids! Han botade en från aids.
- Och hur vet du det?
- Han berättade det..
JA MEN DÅ SÅ.

Hahaha.
Det ska bli.. ehm.. speciellt.. att träffa denna kringresande, aidsbotande.. doktor. Det är en av farsans många.. privata läkare".

Sist tog han ut mig mitt i en skog till en tant som skulle bota min astma. x) med egentillverkade.. typ sockerpiller.



11 jan, 2016 12:46

Epiphany
Elev

Avatar


Jag har tenta (prov) på en lördag (Y)

11 jan, 2016 13:09

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Epiphany:
Jag har tenta (prov) på en lördag (Y)


Det har jag också haft! Alltid lika roligt...eller inte!

11 jan, 2016 13:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Winonababe:
Vila i frid, David Bowie




VA?!?!!
!?

11 jan, 2016 13:17

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Väldigt trevligt att klassen jag var vikarie för i sju veckor före jul blev glada att se mig igen, nu när det visst blev så att jag får hoppa in som vikarie igen januari ut.
Men eftersom jag fick reda på det i fredags, så har jag ju inte hunnit planera direkt vad de ska få göra, så la upp två alternativ som de fick välja emellan.

Yeah, de ville såklart inte göra något... "titta på film". Det här måste vara den mest omotiverade, livlösa, negativa klass jag träffat. De är snälla och gör det de ska, men det är seriöst som att prata med en vägg. Noll respons.

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

11 jan, 2016 13:31

Winonababe
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winonababe:
Vila i frid, David Bowie




VA?!?!!
!?


Han avled i morse

SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them) https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FJD73Bvf.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FwUxVLNZ.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FZdrIu6r.png https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FE5snlUq.gif

11 jan, 2016 13:39

Frivolt
Elev

Avatar


Kan man skriva en fic om två IRL-personer som man shippar? x) (alltså inte kändisar)

11 jan, 2016 13:42

1 2 3 ... 21956 21957 21958 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.