Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21954 21955 21956 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Wäh. Vill bli på bättre humör innan jag somnar. But how..

10 jan, 2016 21:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Äntligen sitter den där.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-ams3-1.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xtf1%2Fv%2Ft1.0-9%2F12417719_10208240704085713_1742080994492663686_n.jpg%3Foh%3D421721ec9af91fe70081426bf8f9c144%26amp%3Boe%3D5708C8BC


gaaah *_*
du är så snygg!

10 jan, 2016 21:53

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Ella01:
science fiction bokhandeln kan fängsla mig i flera timmar...



Jag ska dit i morgon, och... fängslas !



10 jan, 2016 22:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Äntligen sitter den där.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-ams3-1.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xtf1%2Fv%2Ft1.0-9%2F12417719_10208240704085713_1742080994492663686_n.jpg%3Foh%3D421721ec9af91fe70081426bf8f9c144%26amp%3Boe%3D5708C8BC


gaaah *_*
du är så snygg!



Hah,

tack! ^^" ♥

10 jan, 2016 22:23

Frivolt
Elev

Avatar


Lyssnade några sekunder på introlåten till filmen Prayers for Bobby, and now I feel so sad D:
Den filmen alltså....kan inte ens lyssna på introlåten utan att känna mig ledsen!

I need a hug D:

10 jan, 2016 22:37

Hedwig96
Elev

Avatar


Nån annan som har råkat ut för det att ens vänner chippar en med en kille (eller tjej) som man inte är tillsammans med!?

Jag är i den sitsen, det började i slutat på November och det värsta är ju att de är inte bara till mej de berättar hur gulliga vi skulle vara tillsammans utan även till honom. Piiinsamt
och nu tror jag, att han tror, att jag är kär i honom

Sen när han säger att han kom till ett ställe bara för att vi sa att vi ville det, vilket jag inte har en aning om att vi skulle ha sagt och senare får reda på av min kompis att det är hon som har sagt till honom att JAG vill att han ska komma. Då börjar man nog undra vad allt dom har hittat på och hur långt de tänker gå. Haha, men vad är livet utan lite drama?

Så nu är det ett nytt år och imorgon börjar vardagen igen

10 jan, 2016 22:38

Qlql
Elev

Avatar


Grattis på födelsedagen till mig själv. Ja må jag leva....


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdetectiveananas.d.e.pic.centerblog.net%2Fnocnh9xz.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FReasonableDeafeningAmethystsunbird-size_restricted.gif

10 jan, 2016 23:21

Borttagen

Avatar




Jag gillar att räddningstjänsten måste be folk sluta skriva till dem på Facebook när det brinner. ;O




11 jan, 2016 00:15

Obliviate_
Elev

Avatar


11 jan, 2016 00:42

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Qlql:
Grattis på födelsedagen till mig själv. Ja må jag leva....




Grattis i efterskott!!

11 jan, 2016 00:50

1 2 3 ... 21954 21955 21956 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.