@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Frivolt: När man hittar ny bra musik genom serierna man kollar på ♥ Typ Supernatural. Hihihih, älskar rock och har hittat så mycket bra musik tack vare det. Vilken är det du hittat musik i?
10 jan, 2016 20:32 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Emmi: Önskar detsamma! Då skulle jag missa skolan imorgon och istället få vara på vattnet ♥ Bästa som finns! ja, fast jag åkte igår Fast de är på väg hitåt Åå vad kul! Jag sku no tror jag far vidare till sverige och lämna där!
10 jan, 2016 20:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Trezzan: Skrivet av Frivolt: När man hittar ny bra musik genom serierna man kollar på ♥ Typ Supernatural. Hihihih, älskar rock och har hittat så mycket bra musik tack vare det. Vilken är det du hittat musik i? Hihi jaaa :'D det e så fantastiskt! Pretty Little Liars 10 jan, 2016 20:41 |
|
Obliviate_
Elev |
om dom ska ploga så får dom gärna slänga ut lite grus på vägen också. det blir så halt annars.
10 jan, 2016 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Det skiter dom i. Dom saltar bilvägarna istället.om dom ska ploga så får dom gärna slänga ut lite grus på vägen också. det blir så halt annars. 10 jan, 2016 20:49 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Det skiter dom i. Dom saltar bilvägarna istället. om dom ska ploga så får dom gärna slänga ut lite grus på vägen också. det blir så halt annars. fast det är ju inte samma personer som sköter om bilvägar o gångvägar? :3 10 jan, 2016 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Det vet jag ingenting om, jag vet bara att dom brukar göra något på bilvägarna där det inte var halt ens från början, men skiter i gångvägarna där det är halt (av mina erfarenheter) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Det skiter dom i. Dom saltar bilvägarna istället. om dom ska ploga så får dom gärna slänga ut lite grus på vägen också. det blir så halt annars. fast det är ju inte samma personer som sköter om bilvägar o gångvägar? :3 10 jan, 2016 20:54 |
|
Borttagen
|
Jag läser en text på en vit bakgrund och även fast jag har på lägsta ljusstyrka så är det jobbigt
10 jan, 2016 20:55 |
|
Obliviate_
Elev |
dags att spöa sambon på mariokart igen.
10 jan, 2016 21:24 |
|
Ella01
Elev |
science fiction bokhandeln kan fängsla mig i flera timmar...
✩✩✩ 10 jan, 2016 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen