Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21953 21954 21955 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Trezzan
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
När man hittar ny bra musik genom serierna man kollar på ♥

Typ Supernatural. Hihihih, älskar rock och har hittat så mycket bra musik tack vare det. Vilken är det du hittat musik i?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F26a33f1fa7e0716925d3ab75037f4105%2Ftumblr_pwownpSxMz1qeha15o2_250.gifv https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F927c84ab000498a09ed8c5c9547c49fc%2F201698b7bdf4af1f-99%2Fs400x600%2F57008a1793357efdd00509f8e9c234eeecaf7281.jpg

10 jan, 2016 20:32

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Hedwig96:
när man önskar att man var på viking line nu </3

Önskar detsamma! Då skulle jag missa skolan imorgon och istället få vara på vattnet ♥ Bästa som finns!

ja, fast jag åkte igår men nu är massa av mina kompisar där!!!
Fast de är på väg hitåt

Åå vad kul! Jag sku no tror jag far vidare till sverige och lämna där!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

10 jan, 2016 20:35

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Trezzan:
Skrivet av Frivolt:
När man hittar ny bra musik genom serierna man kollar på ♥

Typ Supernatural. Hihihih, älskar rock och har hittat så mycket bra musik tack vare det. Vilken är det du hittat musik i?


Hihi jaaa :'D det e så fantastiskt!
Pretty Little Liars

10 jan, 2016 20:41

Obliviate_
Elev

Avatar


om dom ska ploga så får dom gärna slänga ut lite grus på vägen också. det blir så halt annars.

10 jan, 2016 20:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
om dom ska ploga så får dom gärna slänga ut lite grus på vägen också. det blir så halt annars.
Det skiter dom i. Dom saltar bilvägarna istället.

10 jan, 2016 20:49

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
om dom ska ploga så får dom gärna slänga ut lite grus på vägen också. det blir så halt annars.
Det skiter dom i. Dom saltar bilvägarna istället.


fast det är ju inte samma personer som sköter om bilvägar o gångvägar? :3

10 jan, 2016 20:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
om dom ska ploga så får dom gärna slänga ut lite grus på vägen också. det blir så halt annars.
Det skiter dom i. Dom saltar bilvägarna istället.


fast det är ju inte samma personer som sköter om bilvägar o gångvägar? :3
Det vet jag ingenting om, jag vet bara att dom brukar göra något på bilvägarna där det inte var halt ens från början, men skiter i gångvägarna där det är halt (av mina erfarenheter)

10 jan, 2016 20:54

Borttagen

Avatar


Jag läser en text på en vit bakgrund och även fast jag har på lägsta ljusstyrka så är det jobbigt

10 jan, 2016 20:55

Obliviate_
Elev

Avatar


dags att spöa sambon på mariokart igen.

10 jan, 2016 21:24

Ella01
Elev

Avatar


science fiction bokhandeln kan fängsla mig i flera timmar...

✩✩✩

10 jan, 2016 21:30

1 2 3 ... 21953 21954 21955 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.