@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
när man önskar att man var på viking line nu </3
10 jan, 2016 19:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Han fyller 2 nästa månad Skrivet av Borttagen: Naaw♥ Hur gammal är den?^ ^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Naw, vad är det för ras?♥ Det har snöat mkt, rastade hunden nu på morgonen och han blev kall om tassarna, satte sig och slickade på dom så jag fick lyfta upp honom och värma dom med mina vantar. Han är som en liten bebis ♥ Chihuahua och mops 10 jan, 2016 19:08 |
|
Emmi
Prefekt |
Önskar detsamma! Då skulle jag missa skolan imorgon och istället få vara på vattnet ♥ Bästa som finns!
10 jan, 2016 19:23 |
|
Borttagen
|
Nu har jag tillbringat någon timme i köket och gjort följande:
- rostat egen müsli - kokat ägg - gjort pudding av chia-frön & havredryck - kikärtsröra att ha som pålägg Har även bananer och frysta bär att göra smoothies av samt avokado och jättemycket grekisk yoghurt och lite jättejättegrovt bröd 10 jan, 2016 19:25 |
|
potterflicka
Elev |
Usch, det är skola imorgon :-(
10 jan, 2016 19:25 |
|
Borttagen
|
Imorgon börjar skolan, ska bli skönt att komma tillbaka till mina rutiner.
10 jan, 2016 19:27 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Hade två skoldagar förra veckan vilket resulterade i:
1 tyska-prov, en franska-inlämning, franska-läxa och en engelska-inlämning... (visste om engelska inlämningen och tyskaprovet sedan tidigare men ändå...)
10 jan, 2016 19:46 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Emmi: Önskar detsamma! Då skulle jag missa skolan imorgon och istället få vara på vattnet ♥ Bästa som finns! ja, fast jag åkte igår Fast de är på väg hitåt 10 jan, 2016 19:58 |
|
Frivolt
Elev |
När man hittar ny bra musik genom serierna man kollar på ♥
10 jan, 2016 20:20 |
|
Borttagen
|
10 jan, 2016 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen