Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21952 21953 21954 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


när man önskar att man var på viking line nu </3

10 jan, 2016 19:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Det har snöat mkt, rastade hunden nu på morgonen och han blev kall om tassarna, satte sig och slickade på dom så jag fick lyfta upp honom och värma dom med mina vantar. Han är som en liten bebis ♥
Naw, vad är det för ras?♥

Chihuahua och mops
Naaw♥ Hur gammal är den?^ ^
Han fyller 2 nästa månad

10 jan, 2016 19:08

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
när man önskar att man var på viking line nu </3

Önskar detsamma! Då skulle jag missa skolan imorgon och istället få vara på vattnet ♥ Bästa som finns!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

10 jan, 2016 19:23

Borttagen

Avatar


Nu har jag tillbringat någon timme i köket och gjort följande:
- rostat egen müsli
- kokat ägg
- gjort pudding av chia-frön & havredryck
- kikärtsröra att ha som pålägg

Har även bananer och frysta bär att göra smoothies av samt avokado och jättemycket grekisk yoghurt och lite jättejättegrovt bröd Har frukost och mellanmål fixat för hela veckan nu!

10 jan, 2016 19:25

potterflicka
Elev

Avatar


Usch, det är skola imorgon :-(

10 jan, 2016 19:25

Borttagen

Avatar


Imorgon börjar skolan, ska bli skönt att komma tillbaka till mina rutiner.

10 jan, 2016 19:27

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Hade två skoldagar förra veckan vilket resulterade i:
1 tyska-prov, en franska-inlämning, franska-läxa och en engelska-inlämning...


(visste om engelska inlämningen och tyskaprovet sedan tidigare men ändå...)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

10 jan, 2016 19:46

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Hedwig96:
när man önskar att man var på viking line nu </3

Önskar detsamma! Då skulle jag missa skolan imorgon och istället få vara på vattnet ♥ Bästa som finns!

ja, fast jag åkte igår men nu är massa av mina kompisar där!!!
Fast de är på väg hitåt

10 jan, 2016 19:58

Frivolt
Elev

Avatar


När man hittar ny bra musik genom serierna man kollar på ♥

10 jan, 2016 20:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:



https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fforumbilder.se%2FF8JL7%2F11112702-10153456303765681-3846617258334973813-n.jpg




this is relevant to my interests. ♥





Farsan för några dagar sedan...

"Vad är ett sånt där mejmejh egentligen?
xD



"Mejmejh"... Alltså, jag älskar din farsa! x)


I'm sure he likes you too x)



10 jan, 2016 20:31

1 2 3 ... 21952 21953 21954 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.