Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21950 21951 21952 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
MTEL Haha, jag vet faktiskt inte. Jag undrade också det. Men då sa han bara "äh, du vet." x) Och jag bara "ah, okej. Ja. Jag vet."

And it does! Det hade varit tufft att hitta..


Alltså. Visst om den är gömd i källaren hemma men att ha den i tatueringsstudion hade varit lite risky med tanke på hur folk är.
Hm.. det där måste jag kolla upp.

Min väns släkt har hittat en massa gamla mynt och smycken på sin mark på Gotland. Det ska ju egentligen rapporteras men dem vill inte ha dit en massa folk som kommer och gräver inne vid deras hus. :8
Dit vill jag åka någon gång ;o


Ja verkligen. Det var typ det första man såg när man satte sig i tatueringsstolen. x)

Och fan, tänk vad tufft att hitta något sånt.. Minsta lilla pip och det står ett helt kompani med spadar vid dörren.
En gammal bekant till familjen hittade en jättejättejättegammal fickplunta ute på en åker när han och hunden kastade frisbee. Eller rättare sagt var det väl hunden som hittade den.
..Han fick 260.000:- för den! x_X (Pluntan alltså, inte hunden. Haha.)



Ganska vågat att prata så öppet om det om han vill behålla den. Hah, fast jag tror att jag också har sett skallar lite här och var. Många antar säkert att det inte är på riktigt. Och som skrevs här över så har skolor tillåtelse att köpa barmkranium för det hade vi utanför vår biologisal också, och foster i olika stadium i stora glasburkar.

Fan vad coolt.
Hon sa att jag kunde åka dit och gräva om jag ville. Det är då man hittar en kapsyl och ingen vikingagömma. ;P
Hittar jag något kan jag sälja det till ett museum och ba "alltså, det här låg verkligen på en gata inne i stan.. " *_*

10 jan, 2016 13:20

Frivolt
Elev

Avatar

+1


Btw Fellrendión - Sucker Punch går på tv idag, kanal 5 15.35 just so you know

10 jan, 2016 13:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
MTEL Haha, jag vet faktiskt inte. Jag undrade också det. Men då sa han bara "äh, du vet." x) Och jag bara "ah, okej. Ja. Jag vet."

And it does! Det hade varit tufft att hitta..


Alltså. Visst om den är gömd i källaren hemma men att ha den i tatueringsstudion hade varit lite risky med tanke på hur folk är.
Hm.. det där måste jag kolla upp.

Min väns släkt har hittat en massa gamla mynt och smycken på sin mark på Gotland. Det ska ju egentligen rapporteras men dem vill inte ha dit en massa folk som kommer och gräver inne vid deras hus. :8
Dit vill jag åka någon gång ;o


Ja verkligen. Det var typ det första man såg när man satte sig i tatueringsstolen. x)

Och fan, tänk vad tufft att hitta något sånt.. Minsta lilla pip och det står ett helt kompani med spadar vid dörren.
En gammal bekant till familjen hittade en jättejättejättegammal fickplunta ute på en åker när han och hunden kastade frisbee. Eller rättare sagt var det väl hunden som hittade den.
..Han fick 260.000:- för den! x_X (Pluntan alltså, inte hunden. Haha.)



Ganska vågat att prata så öppet om det om han vill behålla den. Hah, fast jag tror att jag också har sett skallar lite här och var. Många antar säkert att det inte är på riktigt. Och som skrevs här över så har skolor tillåtelse att köpa barmkranium för det hade vi utanför vår biologisal också, och foster i olika stadium i stora glasburkar.

Fan vad coolt.
Hon sa att jag kunde åka dit och gräva om jag ville. Det är då man hittar en kapsyl och ingen vikingagömma. ;P
Hittar jag något kan jag sälja det till ett museum och ba "alltså, det här låg verkligen på en gata inne i stan.. " *_*



..Eller också är det just en vikingagömma du hittar! ;o
What if, liksom.. *_*

10 jan, 2016 13:33

Borttagen

Avatar


What if what if.
Let's keep it a secret. ;



Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
MTEL Haha, jag vet faktiskt inte. Jag undrade också det. Men då sa han bara "äh, du vet." x) Och jag bara "ah, okej. Ja. Jag vet."

And it does! Det hade varit tufft att hitta..


Alltså. Visst om den är gömd i källaren hemma men att ha den i tatueringsstudion hade varit lite risky med tanke på hur folk är.
Hm.. det där måste jag kolla upp.

Min väns släkt har hittat en massa gamla mynt och smycken på sin mark på Gotland. Det ska ju egentligen rapporteras men dem vill inte ha dit en massa folk som kommer och gräver inne vid deras hus. :8
Dit vill jag åka någon gång ;o


Ja verkligen. Det var typ det första man såg när man satte sig i tatueringsstolen. x)

Och fan, tänk vad tufft att hitta något sånt.. Minsta lilla pip och det står ett helt kompani med spadar vid dörren.
En gammal bekant till familjen hittade en jättejättejättegammal fickplunta ute på en åker när han och hunden kastade frisbee. Eller rättare sagt var det väl hunden som hittade den.
..Han fick 260.000:- för den! x_X (Pluntan alltså, inte hunden. Haha.)



Ganska vågat att prata så öppet om det om han vill behålla den. Hah, fast jag tror att jag också har sett skallar lite här och var. Många antar säkert att det inte är på riktigt. Och som skrevs här över så har skolor tillåtelse att köpa barmkranium för det hade vi utanför vår biologisal också, och foster i olika stadium i stora glasburkar.

Fan vad coolt.
Hon sa att jag kunde åka dit och gräva om jag ville. Det är då man hittar en kapsyl och ingen vikingagömma. ;P
Hittar jag något kan jag sälja det till ett museum och ba "alltså, det här låg verkligen på en gata inne i stan.. " *_*



..Eller också är det just en vikingagömma du hittar! ;o
What if, liksom.. *_*

10 jan, 2016 13:39

Borttagen

Avatar


Secrets are nice.

Skrivet av Borttagen:
What if what if.
Let's keep it a secret. ;



Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
MTEL Haha, jag vet faktiskt inte. Jag undrade också det. Men då sa han bara "äh, du vet." x) Och jag bara "ah, okej. Ja. Jag vet."

And it does! Det hade varit tufft att hitta..


Alltså. Visst om den är gömd i källaren hemma men att ha den i tatueringsstudion hade varit lite risky med tanke på hur folk är.
Hm.. det där måste jag kolla upp.

Min väns släkt har hittat en massa gamla mynt och smycken på sin mark på Gotland. Det ska ju egentligen rapporteras men dem vill inte ha dit en massa folk som kommer och gräver inne vid deras hus. :8
Dit vill jag åka någon gång ;o


Ja verkligen. Det var typ det första man såg när man satte sig i tatueringsstolen. x)

Och fan, tänk vad tufft att hitta något sånt.. Minsta lilla pip och det står ett helt kompani med spadar vid dörren.
En gammal bekant till familjen hittade en jättejättejättegammal fickplunta ute på en åker när han och hunden kastade frisbee. Eller rättare sagt var det väl hunden som hittade den.
..Han fick 260.000:- för den! x_X (Pluntan alltså, inte hunden. Haha.)



Ganska vågat att prata så öppet om det om han vill behålla den. Hah, fast jag tror att jag också har sett skallar lite här och var. Många antar säkert att det inte är på riktigt. Och som skrevs här över så har skolor tillåtelse att köpa barmkranium för det hade vi utanför vår biologisal också, och foster i olika stadium i stora glasburkar.

Fan vad coolt.
Hon sa att jag kunde åka dit och gräva om jag ville. Det är då man hittar en kapsyl och ingen vikingagömma. ;P
Hittar jag något kan jag sälja det till ett museum och ba "alltså, det här låg verkligen på en gata inne i stan.. " *_*



..Eller också är det just en vikingagömma du hittar! ;o
What if, liksom.. *_*

10 jan, 2016 13:44

Borttagen

Avatar


Hah. Visste att du skulle skriva så ;P


Skrivet av Borttagen:
Secrets are nice.

Skrivet av Borttagen:
What if what if.
Let's keep it a secret. ;



Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
MTEL Haha, jag vet faktiskt inte. Jag undrade också det. Men då sa han bara "äh, du vet." x) Och jag bara "ah, okej. Ja. Jag vet."

And it does! Det hade varit tufft att hitta..


Alltså. Visst om den är gömd i källaren hemma men att ha den i tatueringsstudion hade varit lite risky med tanke på hur folk är.
Hm.. det där måste jag kolla upp.

Min väns släkt har hittat en massa gamla mynt och smycken på sin mark på Gotland. Det ska ju egentligen rapporteras men dem vill inte ha dit en massa folk som kommer och gräver inne vid deras hus. :8
Dit vill jag åka någon gång ;o


Ja verkligen. Det var typ det första man såg när man satte sig i tatueringsstolen. x)

Och fan, tänk vad tufft att hitta något sånt.. Minsta lilla pip och det står ett helt kompani med spadar vid dörren.
En gammal bekant till familjen hittade en jättejättejättegammal fickplunta ute på en åker när han och hunden kastade frisbee. Eller rättare sagt var det väl hunden som hittade den.
..Han fick 260.000:- för den! x_X (Pluntan alltså, inte hunden. Haha.)



Ganska vågat att prata så öppet om det om han vill behålla den. Hah, fast jag tror att jag också har sett skallar lite här och var. Många antar säkert att det inte är på riktigt. Och som skrevs här över så har skolor tillåtelse att köpa barmkranium för det hade vi utanför vår biologisal också, och foster i olika stadium i stora glasburkar.

Fan vad coolt.
Hon sa att jag kunde åka dit och gräva om jag ville. Det är då man hittar en kapsyl och ingen vikingagömma. ;P
Hittar jag något kan jag sälja det till ett museum och ba "alltså, det här låg verkligen på en gata inne i stan.. " *_*



..Eller också är det just en vikingagömma du hittar! ;o
What if, liksom.. *_*

10 jan, 2016 13:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mitchan:
åh jag sprang runt och undersökte en random skola jag besökte för ett tag sen och hittade ett bortglömt biologirum med fullt av djur- och människoskallar och uppstoppade djur och sånt. fanns bland annat ett helt människoskelett och en skalle från ett nyfött barn, som inte ens fått mjölktänder. *___* jag fick hålla i den!



Har en vän i New York som brukar besöka en affär som heter Obscura Antiques and Oddities. Hon säger att det finns en massa såna underliga, snurriga, konstiga grejer där som man kan köpa.
Ska åka till henne någon gång (du vet - när man har jobb och faktiskt kan spara ihop till en resa) och då har hon lovat att ta mig dit!

Har för mig att det finns ett TV-program om den butiken faktiskt.

10 jan, 2016 13:49

Afturelding
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mitchan:
åh jag sprang runt och undersökte en random skola jag besökte för ett tag sen och hittade ett bortglömt biologirum med fullt av djur- och människoskallar och uppstoppade djur och sånt. fanns bland annat ett helt människoskelett och en skalle från ett nyfött barn, som inte ens fått mjölktänder. *___* jag fick hålla i den!



Har en vän i New York som brukar besöka en affär som heter Obscura Antiques and Oddities. Hon säger att det finns en massa såna underliga, snurriga, konstiga grejer där som man kan köpa.
Ska åka till henne någon gång (du vet - när man har jobb och faktiskt kan spara ihop till en resa) och då har hon lovat att ta mig dit!

Har för mig att det finns ett TV-program om den butiken faktiskt.


Ja. Den heter Oddities. Det finns också en systerserie från en liknande butik i San Francisco.
(Jag kan ha tittat på dem så många gånger att jag kan avsnitten utantill.)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F01%2F9e%2F37%2F019e372d33b1b85d14107fd5203da975.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F2f%2F2d%2Fe52f2d31911903427cc015fc3631fe4d.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi67.tinypic.com%2F2mc97gg.jpg

10 jan, 2016 13:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hah. Visste att du skulle skriva så ;P


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi175.photobucket.com%2Falbums%2Fw149%2FQswdef_2007%2FGreat%2520Gifs%2FLoki44_zps596c8ae2.gif

10 jan, 2016 13:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Afturelding:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mitchan:
åh jag sprang runt och undersökte en random skola jag besökte för ett tag sen och hittade ett bortglömt biologirum med fullt av djur- och människoskallar och uppstoppade djur och sånt. fanns bland annat ett helt människoskelett och en skalle från ett nyfött barn, som inte ens fått mjölktänder. *___* jag fick hålla i den!



Har en vän i New York som brukar besöka en affär som heter Obscura Antiques and Oddities. Hon säger att det finns en massa såna underliga, snurriga, konstiga grejer där som man kan köpa.
Ska åka till henne någon gång (du vet - när man har jobb och faktiskt kan spara ihop till en resa) och då har hon lovat att ta mig dit!

Har för mig att det finns ett TV-program om den butiken faktiskt.


Ja. Den heter Oddities. Det finns också en systerserie från en liknande butik i San Francisco.
(Jag kan ha tittat på dem så många gånger att jag kan avsnitten utantill.)


Tack.
Nu har jag en till nattlig aktivitet.

10 jan, 2016 14:06

1 2 3 ... 21950 21951 21952 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.