@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
10 jan, 2016 12:36 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: oj well then då har vi säkert en del gemensamt! mitchan - Obliviate_ Hah.. well, kanske.. ..Men det är inte från en människa. ;o ![]()
10 jan, 2016 12:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Obliviate_: nääää, det är ju inte illa alls! jag vill också ha riktiga (människo)skallar i köket Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: den viktigaste frågan är ju.... HAR du riktiga dödskallar i köket? "ÖÖÖRK, har du riktiga dödskallar i köket? Va äcklig du är! Hahaha.. Eeeeew.." - Lillsyrrans kompis. Hah. ja! jag vill också veta ._. jag tyckte jag var extrem men..... . . . . this is worse. isf . :O djurskallar har jag gott om överallt, men hade jag haft råd med en människoskalle också hade jag köpt en för längesen *_* ♥ Och JA! Jag också! När jag tatuerade mig i fredags så hade han (tatueraren) en riktig skalle från en 7-årig flicka som levde på 1700-talet. Hans farbror hade hittat den när de grävde i Helsingborg. Han hade döpt henne till Ellen. Den var jättefin, skallen. 10 jan, 2016 12:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mitchan: Skrivet av Obliviate_: nääää, det är ju inte illa alls! jag vill också ha riktiga (människo)skallar i köket Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: den viktigaste frågan är ju.... HAR du riktiga dödskallar i köket? "ÖÖÖRK, har du riktiga dödskallar i köket? Va äcklig du är! Hahaha.. Eeeeew.." - Lillsyrrans kompis. Hah. ja! jag vill också veta ._. jag tyckte jag var extrem men..... . . . . this is worse. isf . :O djurskallar har jag gott om överallt, men hade jag haft råd med en människoskalle också hade jag köpt en för längesen *_* ♥ Och JA! Jag också! När jag tatuerade mig i fredags så hade han (tatueraren) en riktig skalle från en 7-årig flicka som levde på 1700-talet. Hans farbror hade hittat den när de grävde i Helsingborg. Han hade döpt henne till Ellen. Den var jättefin, skallen. Baha. Varför får han ha den, för att den är gammal? Eller är det en slags familjehemlighet han bara råkade droppa? :x Det ser coolare ut när dom dött i strid och har spjutspetsen kvar. ;D The small once are pretty 10 jan, 2016 12:50 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mitchan: Skrivet av Obliviate_: nääää, det är ju inte illa alls! jag vill också ha riktiga (människo)skallar i köket Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: den viktigaste frågan är ju.... HAR du riktiga dödskallar i köket? "ÖÖÖRK, har du riktiga dödskallar i köket? Va äcklig du är! Hahaha.. Eeeeew.." - Lillsyrrans kompis. Hah. ja! jag vill också veta ._. jag tyckte jag var extrem men..... . . . . this is worse. isf . :O djurskallar har jag gott om överallt, men hade jag haft råd med en människoskalle också hade jag köpt en för längesen *_* ♥ Och JA! Jag också! När jag tatuerade mig i fredags så hade han (tatueraren) en riktig skalle från en 7-årig flicka som levde på 1700-talet. Hans farbror hade hittat den när de grävde i Helsingborg. Han hade döpt henne till Ellen. Den var jättefin, skallen. Baha. Varför får han ha den, för att den är gammal? Eller är det en slags familjehemlighet han bara råkade droppa? :x Det ser coolare ut när dom dött i strid och har spjutspetsen kvar. ;D The small once are pretty haha, jag har fått jättemkt skit för att jag har kvar aska efter mina husdjur. det är visst äckligt o hemskt vet att det finns ett kapell i portugal där dom har döskallar över hela väggarna... är även två skelett (ett barn o en vuxen) upphängda i rep. det tyckte jag var rätt creapy faktiskt. 10 jan, 2016 12:53 |
|
Borttagen
|
MTEL Haha, jag vet faktiskt inte. Jag undrade också det. Men då sa han bara "äh, du vet." x) Och jag bara "ah, okej. Ja. Jag vet."
And it does! Det hade varit tufft att hitta.. 10 jan, 2016 12:54 |
|
mitchan
Lärare |
åh jag sprang runt och undersökte en random skola jag besökte för ett tag sen och hittade ett bortglömt biologirum med fullt av djur- och människoskallar och uppstoppade djur och sånt. fanns bland annat ett helt människoskelett och en skalle från ett nyfött barn, som inte ens fått mjölktänder. *___* jag fick hålla i den!
![]()
10 jan, 2016 12:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: åh jag sprang runt och undersökte en random skola jag besökte för ett tag sen och hittade ett bortglömt biologirum med fullt av djur- och människoskallar och uppstoppade djur och sånt. fanns bland annat ett helt människoskelett och en skalle från ett nyfött barn, som inte ens fått mjölktänder. *___* jag fick hålla i den! Har en vän i New York som brukar besöka en affär som heter Obscura Antiques and Oddities. Hon säger att det finns en massa såna underliga, snurriga, konstiga grejer där som man kan köpa. Ska åka till henne någon gång (du vet - när man har jobb och faktiskt kan spara ihop till en resa) och då har hon lovat att ta mig dit! 10 jan, 2016 13:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: MTEL Haha, jag vet faktiskt inte. Jag undrade också det. Men då sa han bara "äh, du vet." x) Och jag bara "ah, okej. Ja. Jag vet." And it does! Det hade varit tufft att hitta.. Alltså. Visst om den är gömd i källaren hemma men att ha den i tatueringsstudion hade varit lite risky med tanke på hur folk är. Hm.. det där måste jag kolla upp. Min väns släkt har hittat en massa gamla mynt och smycken på sin mark på Gotland. Det ska ju egentligen rapporteras men dem vill inte ha dit en massa folk som kommer och gräver inne vid deras hus. :8 Dit vill jag åka någon gång ;o 10 jan, 2016 13:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MTEL Haha, jag vet faktiskt inte. Jag undrade också det. Men då sa han bara "äh, du vet." x) Och jag bara "ah, okej. Ja. Jag vet." And it does! Det hade varit tufft att hitta.. Alltså. Visst om den är gömd i källaren hemma men att ha den i tatueringsstudion hade varit lite risky med tanke på hur folk är. Hm.. det där måste jag kolla upp. Min väns släkt har hittat en massa gamla mynt och smycken på sin mark på Gotland. Det ska ju egentligen rapporteras men dem vill inte ha dit en massa folk som kommer och gräver inne vid deras hus. :8 Dit vill jag åka någon gång ;o Ja verkligen. Det var typ det första man såg när man satte sig i tatueringsstolen. x) Och fan, tänk vad tufft att hitta något sånt.. Minsta lilla pip och det står ett helt kompani med spadar vid dörren. En gammal bekant till familjen hittade en jättejättejättegammal fickplunta ute på en åker när han och hunden kastade frisbee. Eller rättare sagt var det väl hunden som hittade den. ..Han fick 260.000:- för den! x_X (Pluntan alltså, inte hunden. Haha.) 10 jan, 2016 13:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen