@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har vant mig med att somna typ 2 på natten och vakna kl 11 varje dag, och jag har tent imorgon kl 9... Det här kan ju bli intressant!
10 jan, 2016 10:12 |
|
Borttagen
|
Sitter precis mellan två familjemedlemmar som äter saker. Kan nämna att de är bäst på att smaksa jävligt högt. *sliter av mig håret* jag var här först Dx
10 jan, 2016 11:20 |
|
Winonababe
Elev |
Laddade ner appen Periscope, satt och stirrade in i mobilen och förstod inte att det var livesändning, förrän någon kommenterade att jag såg trött ut.
Blev livrädd :o SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
10 jan, 2016 11:21 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Winonababe: Haha aw. Vågar inte göra nån livesändning än xD Vettefan vad man ska säga/göra xDLaddade ner appen Periscope, satt och stirrade in i mobilen och förstod inte att det var livesändning, förrän någon kommenterade att jag såg trött ut. Blev livrädd :o Hittade dock en snubbe som sjunger skitbra, det var najs.
10 jan, 2016 11:41 |
|
Borttagen
|
"ÖÖÖRK, har du riktiga dödskallar i köket? Va äcklig du är! Hahaha.. Eeeeew.."
- Lillsyrrans kompis. Hah. 10 jan, 2016 12:04 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: den viktigaste frågan är ju.... HAR du riktiga dödskallar i köket? "ÖÖÖRK, har du riktiga dödskallar i köket? Va äcklig du är! Hahaha.. Eeeeew.." - Lillsyrrans kompis. Hah. ![]()
10 jan, 2016 12:17 |
|
Atira
Elev |
10 jan, 2016 12:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: den viktigaste frågan är ju.... HAR du riktiga dödskallar i köket? "ÖÖÖRK, har du riktiga dödskallar i köket? Va äcklig du är! Hahaha.. Eeeeew.." - Lillsyrrans kompis. Hah. ja! jag vill också veta ._. jag tyckte jag var extrem men..... . . . . this is worse. isf . :O 10 jan, 2016 12:23 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Obliviate_: nääää, det är ju inte illa alls! jag vill också ha riktiga (människo)skallar i köket Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: den viktigaste frågan är ju.... HAR du riktiga dödskallar i köket? "ÖÖÖRK, har du riktiga dödskallar i köket? Va äcklig du är! Hahaha.. Eeeeew.." - Lillsyrrans kompis. Hah. ja! jag vill också veta ._. jag tyckte jag var extrem men..... . . . . this is worse. isf . :O djurskallar har jag gott om överallt, men hade jag haft råd med en människoskalle också hade jag köpt en för längesen *_* ♥ ![]()
10 jan, 2016 12:32 |
|
Borttagen
|
10 jan, 2016 12:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen