Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jaaaaaaa! Förutom att han inte är taskig ..
HN är klassens snällaste kille ♥ Men han säger att han inte är kär men han verkar kär.. Vi har asmycket gemensamt, båda gillar hp , båda löser, båda har en extra svår mattebok, båda har sexans engelskabok (fast jG är bäste på engelska 10 mar, 2013 12:59 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: det är han som jag gillar med, så jäkla schysst och underbar! En jättebra kompis, men jag vill vara mer..jag har också JÄTTEMYCKET gemensamt med killen vi gillar..my soulmate känns det som..haha, så svårt att veta vad han vill och vad jag vill..:/ Jaaaaaaa! Förutom att han inte är taskig .. HN är klassens snällaste kille ♥ Men han säger att han inte är kär men han verkar kär.. Vi har asmycket gemensamt, båda gillar hp , båda löser, båda har en extra svår mattebok, båda har sexans engelskabok (fast jG är bäste på engelska Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 10 mar, 2013 13:01 |
|
Borttagen
|
Jag önskar att jag kunde läsa tankar..
10 mar, 2013 20:38 |
|
Hp Luna
Elev |
10 mar, 2013 20:40 |
|
Elma00
Elev |
Jag skickade en vänförfrågan på facebook. Hade klar ångest över att skicka den, loggade ut so fort jag skulle skicka den. LÅste in min på toan för att försöka lugna ner mig. Sen, tillslut, skickade jag det. Han svarade nej.
10 mar, 2013 20:47
Detta inlägg ändrades senast 2013-03-10 kl. 20:48
|
|
Borttagen
|
Vad betyder det?
10 mar, 2013 20:47 |
|
moaskywalkr
Elev |
10 mar, 2013 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av moaskywalkr: hejsan hoppsan allihop min crush förstör mitt liv seriöst jag orkar inte längre >: ( Hur? 10 mar, 2013 21:07 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av moaskywalkr: hejsan hoppsan allihop min crush förstör mitt liv seriöst jag orkar inte längre >: ( Hur? han ÄR intresserad (alltså är 100% säker, har hört honom prata om mig med sina kompisar) men samtidigt undviker han mig och blockar mig på twitter och beter sig så jävla förvirrande???? och själv är jag för feg för att ta kontakt men kan samtidigt inte komma över honom grrrrrr (alltså vi har gillat varandra i flera månader nu utan att ens ha snackat en enda gång sigh vad gör man) 10 mar, 2013 21:10 |
|
Cindy
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: hejsan hoppsan allihop min crush förstör mitt liv seriöst jag orkar inte längre >: ( Hur?! Behöver jag döda en bitch? Haha, nej skoja :3 Men ärligt vad är det?? ♥
10 mar, 2013 21:11 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen