Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
23 sep, 2011 23:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tog precis på mig min awesoma gryffindor-halsduk. I love it! ♥ Dock har mamma och pappa typ förbjudit mig att ha den i skolan ¨/ Why? :O De tycker att jag är "för gammal" (17 år, 2:an på gymnasiet) och att jag skulle bli mobbad... 23 sep, 2011 23:16 |
|
Borttagen
|
Iiih, jag har snart 3000 inlägg!
23 sep, 2011 23:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Iiih, jag har snart 3000 inlägg! congrats 23 sep, 2011 23:17 |
|
Anapneo
Elev |
lolligaluna ÅH!!!
Jag missade mitt stora 1000 - breaktrough... Jag vart ledsen då MEN det som är gjort är gjort, nu är det 2000 man får se upp med
23 sep, 2011 23:18 |
|
Borttagen
|
Vill ha 3000 inlägg
23 sep, 2011 23:20 |
|
si_tonks
Elev |
23 sep, 2011 23:23 |
|
Ida S
Lärare |
Jag närmar mig stadigt 1000 inlägg
"we live together, and harry does all the cooking." 23 sep, 2011 23:24 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tog precis på mig min awesoma gryffindor-halsduk. I love it! ♥ Dock har mamma och pappa typ förbjudit mig att ha den i skolan ¨/ Why? :O De tycker att jag är "för gammal" (17 år, 2:an på gymnasiet) och att jag skulle bli mobbad... Man blir aldrig för gammal för Harry Potter! Och dessutom är det inte dig det är fel på då utan de som mobbas 23 sep, 2011 23:25 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tog precis på mig min awesoma gryffindor-halsduk. I love it! ♥ Dock har mamma och pappa typ förbjudit mig att ha den i skolan ¨/ Why? :O De tycker att jag är "för gammal" (17 år, 2:an på gymnasiet) och att jag skulle bli mobbad... Hah, vem bryr sig om vad svagsint amugglare tycker? 23 sep, 2011 23:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen