Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
smygreklam :>
http://crimsonflikkah.tumblr.com/ 2 mar, 2012 22:46 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: länken funkade typ inte! Skrivet av ronnyponny: Den jag har nu är:Skrivet av Josefin_Weasley: vad heter din tumblr?! Jag är jättesugen på att skapa en 1D-tumblr, för jag har typ precis blivit Directioner Men jag har ingen aning om vad jag sak ha för URL www.alifefullofhpthought.tumblr.com Sen funderar jag, som sagt, på att skaffa en 1D-tumblr också ;P
2 mar, 2012 22:49 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
2 mar, 2012 23:17 |
|
Stranger
Elev |
^Jupp, nu följer jag dig. x)
2 mar, 2012 23:19 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av The Noble Lion: Är det någon som rebloggar normala foton, till exempel på skor, natur, fönster m.m? Jag Här Jag följer redan din! Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Är det någon som rebloggar normala foton, till exempel på skor, natur, fönster m.m? Jag rebloggar ungefär sånt, men lite annat också. :3 http://dancingwithwhirlwinds.tumblr.com/ http://xxkushikimekaxx.tumblr.com/ Följer nu båda!
2 mar, 2012 23:28 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Stranger: Tack ♥ Ska följa dig tillbaka om jag inte redan följer dig ^Jupp, nu följer jag dig. x)
2 mar, 2012 23:30 |
|
Stranger
Elev |
^ Jag tror inte det, birds-fly-above heter min tumblr.
2 mar, 2012 23:34 |
|
Borttagen
|
The Noble Lion: Åh, tack! Följer dig på båda mina tumblrs också.
2 mar, 2012 23:39 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
2 mar, 2012 23:49 |
|
Stranger
Elev |
^Jag såg det. TACK
2 mar, 2012 23:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen