Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 15:17
|
|
Borttagen
|
Jag omfamnade henne utan ett ord.
29 okt, 2013 15:17
|
|
Borttagen
|
Jag kramade honom tillbaka.
29 okt, 2013 15:19
|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 15:21
|
|
Borttagen
|
[hon heter nellie,vi bytte]
"Vem är Wee?" Frågade jag och ignorerade honom.
29 okt, 2013 15:24
|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 15:30
|
|
Borttagen
|
"Din skönhet?" Skrattade jag.
29 okt, 2013 15:30
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade också.
"Ja, det skulle man väll kunna säga"
Mumlade jag
29 okt, 2013 15:31
|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 15:33
|
|
Borttagen
|
"Så du förlåter mig?"
Frågade jag.
29 okt, 2013 15:34
|
Du får inte svara på den här tråden.